روش های افزایش فروش بیمه

روش های افزایش فروش بیمه

روش های افزایش فروش بیمه : در این مطلب نیز به بیان روش های افزایش فروش بیمه خواهیم پرداخت. اگر به دنبال روش هایی برای افزایش فروش بیشتر و به کار گیری بیشتر بازاریابی در بیمه هستید با ما همراه باشید.

دلیل انتخاب خود و دفتر خودتان را از بیمه گذاران بپرسید:

از بیمه گذاران خود سوال کنید. چرا شما و دفتر بیمه شما را انتخاب کرده اند؟

چه موردی در کار شما موجب شده است آنان به سمت و سوی کار شما جلب شوند ؟

نقاط قوت کار دفتر بیمه خود را پیدا کنید. و سعی کنید ضمن افزایش آنان، تقویتشان کنید. از بیمه گذاران بخواهید نظر خود را در این رابطه بدهند و توصیه هایی را برای پیشرفت کار شما و دفتر شما   ارائه دهند. 

ایجاد صمیمیت

با این کار آنان خود را جزیی از کار شما میدانند. و احساس میکنند شما عنصری جداناشدنی از زندگی آنان خواهید بود. این میزان صمیمت سبب خواهد شد تا شما در نظر بیمه گذاران همیشه ماندگار شوید.

با این ترفند کاری تمام امور بیمه ای خود را به شما واگذار خواهند کرد. و همینطور خود آنهایک عنصر تبلیغاتی برای شما به شمار خواهند رفت. آنان شما را به دیگران و افراد و نزدیکان خود معرفی می کنند و سبب میشوند تا شما در نظر دیگر افراد شناخته شوید.

همین عامل بسیار کوچک سکوی پرتاب بسیار بزرگی برای شما و دفتر شما خواهد شد. و سبب میگردد تا به موفقیتی چشم گیر دست یابید.

تکنیکی جدید برای ارائه خدمات در نظر بگیرید :

سعی کنید برای ارائه خدمات خود تکنیک های خاصی را در نظر بگیرید. بیمه گذاران عاشق تنوع هستند. در ارائه خدمات خود خلاقیت داشته باشید. بیمه نامه ها را برای کسانی که توانایی تمدید حضوری ندارند، تلفنی صادر و با پیک رایگان ارسال کنید. یا این که با ایجاد یک وب سایت بستر صدور آنلاین بیمه ها را برای شان بوجود بیاورید.

در بسته بندی

در جلدهای بیمه نامه های خود تغییراتی با توجه به تغییرات، بوجود بیاورید. برای مثال سعی کنید بنابر تغییرات فصول سال جلدهای بیمه نامه را تغییر بدهید . یا تنوع در جلدهای بیمه ای داشته باشید.  سعی کنید بیمه گذاران را جلب خدمات و تنوع شیوه ارائه خود کنید.

با این کار آنان از شیوه های مستقیمی پیام های شما را دریافت و به یاد خواهند سپرد. با این کارها شما در ذهن آنان ماندگار خواهید شد. شیوه های تمدید، اطلاع رسانی بیمه را به بیمه گذاران متنوع کنید و فقط منوط به تماس تلفنی نباشد.

در ارسال پیام

از چند روش استفاده کنید و به پیام های شرکت بیمه که ارسال می شود بسنده نکنید. بلکه از طریق پیامک و همچنین شبکه های اجتماعی برای ارسال پیام خود استفاده کنید.

حتی می توانید در این رابطه اگر ایمیل بیمه گذاران را دارید ایمیل از طریق سایت خود یا ایمیل خودتان پیام ارسال کنید. که اگر ایمیل سایت باشد به مراتب بهتر است.

زیرا سایت خود را نیز با این کار به آنان معرفی می کنید.  بهترین راه برای بازاریابی موفق در امور بیمه بهره گیری از تمامی راه های شناخته شده است. به دنبال خلق روش های موثر و پیشرو برای افزایش فروش بیمه باشید.

با این کار خود نوآوری خواهید کرد . مانند استفاده از استراتژی بازاریابی دیجیتال و بدانید که  استفاده از تجربه های جدید برای شما چالش ها و تجربه های ارزشمندی را به همراه خواهد داشت.

باید به این نکته نیز توجه کنید که برای دستیابی به نتایج بازاریابی باید صبور باشید و صبورانه عمل کنید. زیرا نتایج بازاریابی در مدت زمانی طولانی اثرات خود را نشان خواهد داد.

در کلاس ها ، کارگاه ها ، وبینارها و لایوهای و سمینارهای بازاریابی حضور پیدا کنید:

استفاده از افرادی که در حوزه بازاریابی صاحب نام هستند یکی از بهترین گزینه های موجود برای افزایش آگاهی در حوزه بازاریابی و فروش بیشتر بیمه در دفاتر شما می باشد.

با این کار شما میتوانید در صنعت بازاریابی بیمه و فروش بیمه پیشرفت کرده و راه های بیشمار دیگری را برای افزایش فروش بیمه سنجیده و ارزیابی کنید.

شرکت در برنامه های بازاریابی و سمینارها میتواند کلیه اطلاعات فرد باتجربه معمولا بطور رایگان در اختیار شما قرار گیرد. و سبب شود تا شما در این راه به موفقیت برسید.

همچنین این روش دارای مزایای بسیاری است . از جمله اینکه بدون آزمون و خطا و هزینه خطاهای که تاکنون داشته اید را متوجه خواهید شد . شما با استفاده از این دوره ها، کتابها، مقالات می توانید تجربه عملی فردی دیگر ان را بدون هدر دادن زمان در زندگی و کسب و کار بیمه ای خود پیاده سازی کنید.

فرد باتجربه

هیچ گاه حضور یک فرد با تجربه را در زندگی کاری خود با تجربه های شخصی مقایسه نکنید. یک فرد آگاه میتواند شما را از خطرات مسیر بازاریابی در امان نگهدارد. و سعی کند تا شما را از بهترین راه به نتایج عالی و موفقیت برساند.

حضور در کلاس و کارگاه ها و وبینارها و سمینارها میتواند برای شما آشنایی های بسیاری را به همراه داشته باشد.که هریک از آنان می توانند به نحوی در زندگی و کسب وکار بیمه ای شما کمک نمایند و بیمه گذار آینده شما باشند.

هر ماه یک جلسه آموزش بازاریابی با همکارانتان برگزار کنید :

سعی کنید حداقل هر ماه یک جلسه بازاریابی با همکارانتان برگزار کنید. درباره فعالیت های انجام شده صحبت کرده. و همچنین درباره روند تغییرات بازاریابی با آنان صحبت کنید.

از آنان بخواهید ایده های تازه ای ارائه دهند تا منجر به افزایش فروش بیمه های شما شود. واکنش های بیمه گذارانتان را در برخورد با برنامه های بازاریابی بسنجید. و سعی کنید تا از رفتارهای دریافت شده نتیجه گیری کنید. رفتارهای بیمه گذاران را آنالیز کنید. و برای بهبود وضعیت بازاریابی دفتر خود به دنبال راه های بیشمار دیگری باشید.

تاثیر جلسات

انجام این جلسات سبب میشود تا همکاران شما نیز کاملا در جریان روند جذب بیمه گذاران جدید و حفظ بیمه گذاران قدیمی قرار بگیرند. و با هماهنگی کامل در جهت بهبود وضعیت فعلی دفتر بیمه شما قدم بردارند.

بازاریابی صحیح یک شیوه اجرایی برای تمامی همکاران است. و منوط به عمل یک یا دو نفر از همکاران نیست. تمامی رفتار همکاران باید در جهت بازاریابی صحیح و جذب بیمه گذارانی جدید باشد. در غیر این صورت ممکن است هدف اصلی بازاریابی که جذب بیمه گذارهایی جدید است با شکست رو به رو شده و یا نتایجی بسیار سطحی را به همراه داشته باشد.

تماس های تلفنی را بدون فوت وقت پاسخ دهید :

تماس تلفنی کاری خود را بدون هیچ گونه وقفه ای پاسخ دهید. زیرا این کار در ذهن بیمه گذاران از شما دفتری همیشه پاسخگو و حاضر را خواهد ساخت.

اما با ایجاد وقفه در پاسخگویی شما به بیمه گذاران خود نشان خواهید داد که به موقع پاسخگوی نیاز آنان نخواهید بود. و این یک ضعف بسیار بزرگی است که به زودی سبب ساز شکست خواهد شد.

حداکثر سعی کنید تا سه زنگ جواب تماس های خود را بدهید. و بیش از این بیمه گذاران خود را معطل نگذارید و پاسخگوی آنان باشید.

کتاب های بازاریابی و فروش را مطالعه کنید :

از دنیای اینترنت و کتاب های بازاریابی و فروش بهره ببرید. این نوع از مطالعات همیشه به شما کمک خواهند کرد تا در جذب بیمه گذاران خود  پیشرفت کرده. و سبب شود تا شما در این فعالیت جذب بیمه گذار به موفقیت های بسیاری دست یابید.

البته باید همیشه در این حوزه اطلاعات خود را بروزرسانی کنید. و با توجه به تغییرات کاری خود آن را دچار تغییر و تحول کنید. زیرا علم بازاریابی پیوسته ثابت نخواهد ماند و دائما در حال بروزرسانی و تغییر و تحولاتی است که منجر به موفقیت های بیشتر خواهد شد.

از بیمه گذاران درخواست داشته باشید :

از بیمه گذاران درخواست کنید تا نقاط ضعف شما و همکاران و دفتر شما را بازگو کنند. و درقبال گفته های آنان جبهه گیری نکنید. بلکه با روی باز نظرات آنها را بشنوید. و سعی نمایید مطالب و مشکلاتی را که بیان می کنند. برطرف کنید .

از بیمه گذاران درخواست کنید. عرض می کنم درخواست کنید. تا شما و دفتر شما را به دیگران معرفی کنند و همچنین دیگران را نیز به شما معرفی نمایند. با این کار یک بازاریابی رایگان انجام می دهید. و به بیمه گذاران اثبات می کنید. که جزئی از کار و دفتر شما هستند .و وجودشان برای شما اهمیت دارد.

به تبلیغات بیمه ای خود اهمیت بدهید:

تبلیغات بیمه ای خود را دست کم نگیرید. هر روز برای تبلیغ کردن برنامه داشته باشید . و تبلیغات خود را از طریق رسانه های مختلف روانه بازار هدف کنید. بیمه گذاران در انتظار تبلیغات شما هستند. دائما آنان را از کارها و اقداماتی که انجام می دهید و یا اخبار صنعت بیمه با خبر سازید . تخفیفات و سایر موارد را به اطلاع ایشان برسانید.

نتیجه :

بکارگیری مطالب بالا در دفتر شما باعث خواهد گردید که میزان رضایت بیمه گذاران و کارکنان و خود شما از عملکرد تان بیشتر شود. و  راه ها و روش های بهتری از بازاریابی را فرابگیرید. و بیمه گذاران بیشتری را جذب کنید .

در این مطلب  مواردی که می تواند. در فروش بیشتر بیمه به شما کمک نماید. را برایتان بازگو کردیم امیدواریم با بکارگیری آنها بتوانید بیمه گذاران بیشتری جذب کنید. و پرتفوی خود را افزایش دهید. و در نهایت درآمد بیشتری کسب کنید . اگر این مطالب برای شما مفید بود. لطفا نظرات خود را برای ما ثبت کنید. تا مطالب بیشتری برای شما انتشار دهیم.

 

موفق باشید

گروه تحریریه بیمه فروش

نویسنده : گروه تحریریه بیمه فروش

منبع : بیمه فروش

میانگین امتیاز ۴ / ۵. تعداد آرا: ۱

1 دیدگاه برای “روش های افزایش فروش بیمه

دیدگاهتان را بنویسید