کتاب بازاریابی بیمه
به روش بیمه فروش
یادگیری بازاریابی و تبدیل آن به یک سفر لذت بخش
از بازاریابی خود به مانند یک سفر تفریحی لذبخش لذت ببریم.
راه و روش های ساده و کلیدی برای بازاریابی خود به کار ببریم.
یک برنامه بازاریابی بنویسیم .
پیام های مناسب بنویسیم.
پیام های خود را برای بیمه گذاران بالفعل و بالقوه ارسال کنیم.
ابزارهای ارسال پیام را بشناسیم.
امکانات به روز را برای بازاریابی بشناسیم.
بیمه گذار جذب کنیم.
چه راه و روش هایی به کار ببریم.
بیمه گذاران را تبدیل به بازاریاب و فروشنده خود کنیم.
فروش و درآمد را چندین برابر کنیم.
با بیمه گذاران خود ارتباط دائم داشته باشیم.
زیگ زیگلارمی گوید پول همه چیز نیست اما با اکسیژن برابری می کند.ا
گر بخواهیم کمی واقع بینانه تر به مساله نگاه کنیم باید بگویم اکسیژن کسب و کار بیمه نیز پول است . و برای بدست آوردن پول باید بیمه بفروشیم .
زمانی می توانیم بیمه بفروشیم که بازاریابی انجام داده باشیم.
اگر بازاریابی نکنیم فروش بیمه اتفاق نمی افتد.
وقتی فروش بیمه ای اتفاق نیفتد.
درآمد و کارمزدی هم نخواهیم داشت.
اگر درآمد و کارمزدی نداشته باشیم کسب و کارمان از بین می رود.
اگر در امروز بیمه گذاری جذب نکنید. بیمه ای بفروش ننمی رسد و به دنبال آن فردا کارمزدی نخواهیم داشت.
برای جذب بیمه گذار و فروش بیمه نیز باید بازاریابی کنیم.
پس جزلاینفک کسب و کار بیمه و هر کسب و کار دیگری بازاریابی است.
چه خوشمان بیاید چه خوشمان نیاید .
هنگام نوشتن این کتاب طیف وسعی از همکاران خودم را در سراسر کشور در ذهنم مرور کردم که روزکاری خود را چگونه شروع و به پایان می رسانند ؟
نزد خود مرور نمودم که معمولا تعدادی از آنها در پایان ماه که کارمزدهای فروش بیمه به حساب آنان واریز می شود.
در عمل شاهد این هستند که مبلغی برای آنها باقی نمانده است.
باید تلاش خود را بیشتر و بیشتر کنند.
بارقابتی که در بازار امروزی این صنعت اتفاق افتاد است. هر روز کار کردن و فعالیت برای آنها سخت و دشوارتر تر می شود.
روز به روز هزینه های آنها بیشتر و بیشتر می گردد.
همه این موارد مانند سوهانی روح و جسم آنان را آزار می دهد.
در نهایت دلزدگی و خستگی از شغل و حرفه را به همراه دارد.
این انگیزه در من بوجود آمد تا کتابی بنویسم که راهگشای همه همکارانم در سراسر کشور و سایر کسب و کارها باشد.
با اجرای راه و روش ها و مطالبی که در آن گفته شده است بازاریابی و فروش را برای خود تبدیل به یک بازی و تفریح کنند.
و به جای اینکه کار و فعالیت بیشتر بدون درآمد کافی سوهان روح و جسم شان شود.
از کار و فعالیت هر روزه اشان لذت بیشتری ببرند.
در کنار آن درآمدی کافی کسب کنند. در نهایت به حرفه و شغل خود افتخار نمایند .
برای شما نمایندگان ،کارگزاران و بازاریابان و فروشندگان بیمه و هر کسب و کاری که با بازاریابی سروکار دارد نوشته شده است.
شما که وجودتان ارزشمند است و برای ارائه خدمات و محصولات خود هر روز با مشکلات و رقابت بیشتری مواجه می شوید.
تغییرات باعث گردیده است که رقابت هر روز بیشتر و بیشتر شود و رقبا خود را به سلاح های جدید و پیچیده تر مجهز نمایند.
هر روز شاهد این هستیم که بیش از گذشته کار و فعالیت می کنیم ولیکن به اندازه این همه کار و فعالیت درآمد چندانی حاصل نمی گردد.
باید تصمیم بگیریم که چه کارهایی را در اولویت خود قرار بدهیم و بیشتر بر روی آنها متمرکز شویم.
این کتاب به شما عزیزان کمک میکند یک دیدگاه ساده بر اساس یک سیستم از قبل طراحی شده به کسبوکارخود داشته باشید . و اولویتهای مهم را برای رشد آن تشخیص بدهید.
یک نماینده بیمه که خود بازاریابی کرده و بیمه فروخته است. و با همه زوایای این کسب و کار آشنا می باشد. آن را نوشته است.
این کتاب نتیجه سال ها مطالعه و آموزش ها و تجربیات من بیمه فروش در رابطه با بازاریابی و فروش بیمه است.
روش های بیان شده درآن توسط بسیاری از همکاران من و شما به کار گرفته شده و امتحان خود را پس داده اند.
این کتاب از آن نظر مهم است که یک نقشه راه به شما عزیزان خواننده می دهد و با زبانی ساده برای شما بیان خواهند نمود که چگونه به راحتی بازاریابی کنید.
بیمه های بیشتری بفروش برسانید.
چگونه از بیمه گذاران خود محافظت کنید؟
در نهایت آنان را به بازاریاب های خود تبدیل نمایید .
چگونه بیمه گذار جذب کنیم ؟
برای فروش بیمه باید از کجا شروع کنیم؟
چه کارهایی را انجام دهیم ؟
چه کارهایی را انجام ندهیم ؟
تا بتوانیم بیمه های بیشتری بفروش برسانیم و درآمدی عالی کسب کنیم.
چگونه از بیمه گذارانی که جذب کرده ایم محافظت کنیم؟
چگونه آنها را تبدیل به بازاریابان و همراهان خود کنیم؟
این کتاب برای هر روز کاری و زندگی ما یک برنامه مدون شیرین به ما ارائه می دهد تا از کار و زندگی خود لذت کافی را ببریم.
مطالعه این کتاب و اجرای برنامه ها و راه و روش های که در آن بیان شده کار بازاریابی و فروش بیمه را برای ما به یک سفر تفریحی لذتبخش تبدیل خواهد کرد.
که با طی کردن آن هر روز لذت بیشتری به زندگی ما واردخواهد گردید .
یک نماینده بیمه که خود با همه زوایای شغل نمایندگی بیمه آشنا می باشد. آن را نوشته است.
بیش از سه دهه است که در صنعت بیمه فعالیت می کنم و نزدیک به بیست و پنج سال است که کار فروش بیمه را انجام می دهم.
بیمه هایی در رشته های مختلف اعم از مهندسی ، مسئولیت ، باربری ، کشتی ، عمر ، آتش سوزی ، اتومبیل و…. طی این سال ها بفروش رسانده ام .
در این سال ها کتاب های مختلفی را به رشته تحریر درآورده ام که کتاب اولم فروش بیمه به روش بیمه فروش است.
که برای فروش بیمه باید به چه نکاتی توجه نمود.
فروش پایان کار نیست بلکه این فروش ها باید مستمر باشد پس نیاز است که علم و مهارت بازاریابی را یاد بگیریم .
دوره های آموزشی زیادی در سراسر کشور برای همکاران عزیزم داشتم .
در این دوره ها با نمایندگان موفق زیادی همفکری داشتم و با نقطه نظرات و مشکلات آنها بیش از پیش آشنا شدم.
دلایل موفقیت شان را پی گیری کردم درنهایت تصمیم گرفتم کتابی بسیار ساده بنویسم که در آن بازاریابی را به یک سفر تفریحی لذت بخش تشبیه کنم.
که با طی هر روز این سفر لذت و تفریح آن بیش از پیش می گردد و هیچ گاه این سفر به پایان نمی رسد .
همیشه با همراهان در یک سفر تفریحی لذت بخش و پردرآمد بسر خواهیم برد .
با ساده سازی و تصویر سازی سعی نموده ام که فعالیت برای کسب درآمد را به یک سفر تفریحی لذت بخش تبدیل نمایم.
کافی است با مطالعه این کتاب و اجرای راه و روش های گفته شده درآن شما هم همسفر من شود . و از این سفر لذت ببرید و درآمد کافی برای خود کسب کنید و بیش از پیش رشد کنید .
کمی تغییر بد نیست ، کافی است دیدتان را به فعالیت تان تغییر بدهید تا همه چیز بر وفق مرداتان گرد امتحان کنید کتاب را خریداری کنید و آن را خوب مطالعه کنید و راه وروش های آن را در کسب و کارتان پیاده کنید.
آنگاه خود خواهید دید که تغییرات چگونه اتفاق می افتد و چگونه کار کردن برای تان لذت بخش خواهد گردید و به کسب و کار خود بیش از پیش افتخار خواهید کرد.
در هر فصلاز سفر این کتاب، نکات و جملاتی وجود دارد که حاصل تجربه و ضررهای مالی بزرگ در طی سالهای فعالیت گذشته می باشد .
که اگر می خواهی کسی را بشناسی با او به سفر برو
همین جمله در دل خود یک دنیا تجربه و نفع و ضرر مالی دارد.
توجه نکردن به همسفری که در ابتدا فکر می کنید یک همسفر مناسب و پای کاری است در طول سفر بارها و بارها باعث اعصاب خورد کردن شما می شود.
در آخر شما را به جایی می رساند که از انتخاب خود به شدت پشیمان خواهید شد و خود را سرزنش می کنید که چرا از روز اول او را به عنوان همسفر انتخاب کرده ام؟
شک ندارم که با مطالعه بسیاری از مطالب آنها را تایید می کنید. و ایده های جدیدی به ذهن تان خواهد رسید .
ارزش بسیاری از مطالب به ظاهر ساده و پیش پا افتاده را بخوبی درک خواهند کرد.
مطالبی که تا قبل از این به آنها توجه نمی شد ولیکن امروز کاملا مشهود است که با اینکه ساده و پیش پا افتاده هستند بسیار ارزشمند می باشند.
مطالب و راه و روش هایی که ارزش یاد گرفتن دارند و اگر کمی وقت برای یادگیری آن گذاشته شود می تواند منبع بسیار اترزشمندی برای کسب درآمد بیشتر باشد.
امیدوارم همانگونه که در زمان نوشتن این کتاب از مطالب و ایده هایی که به ذهنم می رسید و احساس سفری که با آن طی طریق می کردم و لذت می بردم .
شما نیز با خواندن آن همین احساس را داشته باشید .
خریددر این فصل منظور خود را از سفر به قطب با کارهای که از قبل درطی و بعد از بازاریابی باید انجام دهیم بیان می کنیم .
در این فصل از سفر مان ، آنانکه باید با ما همسفرشوند راشناسایی می کنیم. همچنین خدماتی که می توانیم به فرا خور حال آنان در طی این سفر به آنان ارائه کنیم، مورد شناسایی قرار می دهیم .
در این فصل همسفران خود را به گروه های مختلف تقسیم بندی می کنیم تا بهتر بتوانیم خدمات رسانی کنیم .
در این فصل از سفر ، یاد می گیریم که چگونه پیام سفر خود را بنحو احسن تهیه می کنیم و آن را به گوش همسفران برسانیم.
در این فصل از سفر خود بعد از اینکه یاد گرفتیم چگونه یک پیام مناسب بسازیم. فرا خواهیم گرفت تا ابزار های ارسال پیام سفر خود را شناسایی کنیم و از طریق آنها پیام سفرمان را بنحو احسن به همسفران ارسال کنیم.
در این فصل از سفر خود راه ها و روش هایی را که ما و همسفران در طول سفر باید شناسایی وطی کنیم را مورد بررسی وشناسایی قرار می دهیم.
دراین فصل از سفر با امکانات روز سفر آشنا می شویم و از آنها در سفر استفاده خواهیم کرد
در این فصل از سفر با راه های جذب بیمه گذار شایسته آشنا می شویم و آنان را با خود همسفر می سازیم
در این فصل از سفر پیشنهاد همراهی و همسفری را به بیمه گذاران و آنان که تاکنون بیمه گذار مانشده اند می دهیم
در این فصل از سفر یاد خواهیم گرفت که چگونه خودمان و کارکنان بنحو احسن به بیمه گذاران خدمات رسانی کنیم.
در این فصل از سفر یاد خواهیم گرفت که چگونه عملکرد خود را مورد بازبینی قرار دهیم و نکات مثبت و منفی آن را شناساپی کنیم .
در این فصل از سفر بیمه گذارانی خواهیم داشت که اکنون جزو قبیله ما هستند. با همراهی آنان سفر را لذت بخش تر از قبل ادامه می دهیم
در این فصل از سفر به مواردی توجه خواهیم کرد که سفرمان را با بیمه گذاران به یک سفر دائمی لذت بخش با درآمد بالا تبدیل نماید .