کتاب بازاریابی بیمه
با مطالعه این کتاب یاد می گیریم که :
چگونه بازاریابی کنیم و فروش داشته باشیم.
از انجام عملیات بازاریابی خود به مانند یک سفر تفریحی لذبخش لذت ببریم.
راه و روش های ساده و کلیدی برای بازاریابی یاد خواهیم گرفت.
چگونه یک برنامه بازاریابی بنویسیم؟
چگونه پیام های مناسب برای فروش بنویسیم؟
چگونه پیام های خود را برای بیمه گذاران بالفعل و بالقوه ارسال کنیم؟
ابزارها و روش های ارسال پیام را بشناسیم.
امکانات به روز را برای بازاریابی کردن را بشناسیم.
مشتری یا بیمه گذار جذب کنیم.
چه راه و روش هایی به کار بگیریم؟
چگونه مشتریان یا بیمه گذاران خود را تبدیل به بازاریاب و فروشنده برای کسب و کار خود کنیم؟
چگونه فروش و درآمد را چندین برابر کنیم؟
چگونه با مشتریان و بیمه گذاران خود ارتباط دائم داشته باشیم؟
اگر بازاریابی نکنیم چه اتفاقی می افتد ؟
زیگ زیگلارمی گوید پول همه چیز نیست اما با اکسیژن برابری می کند.
اکسیژن هر کسب و کار ی بویژه بیمه نیز پول است. و برای بدست آوردن پول باید بفروشیم.
زمانی می توانیم بفروشیم که بازاریابی انجام داده باشیم.
اگر بازاریابی نکنیم فروش اتفاق نمی افتد.
وقتی فروش اتفاق نیفتد.
درآمد و کارمزدی هم نخواهیم داشت.
اگر درآمد و کارمزدی نداشته باشیم کسب و کارمان از بین می رود.
اگر در امروز مشتری یا بیمه گذاری جذب نکنیم. فروشی اتفاق نمی افتد و به دنبال آن فردا درآمدی نخواهیم داشت.
برای جذب مشتری یا بیمه گذار و فروش باید بازاریابی کنیم.
پس جزلاینفک کسب و کار بیمه وهر کسب و کار دیگری بازاریابی است.
چه خوشمان بیاید چه خوشمان نیاید.
روزکاری خود را چگونه شروع و به پایان می رسانید؟
وقتی این کتاب را می نوشتم طیف وسیعی از کسب و کارها و همکاران خودم را در سراسر کشور در ذهنم مرور کردم که روزکاری خود را چگونه شروع و به پایان می رسانند؟
نزد خود مرور نمودم که معمولا تعدادی از آنها در پایان ماه که درآمد و کارمزدهای فروش بیمه به حساب آنان واریز می شود.
در عمل شاهد این هستند که مبلغی برای آنها باقی نمانده است. و درآمد آن چنانی بابت زحمات یکماهه خود دریافت نکرده اند.
باید تلاش خود را بیشتر و بیشتر کنند.
بارقابتی که در بازار امروزی هر کسب و کاری اتفاق افتاد است. هر روز کار کردن و فعالیت سخت و دشوارتر تر می شود.
روز به روز هزینه ها بیشتر و بیشتر می گردد.
همه این موارد مانند سوهانی روح و جسم ما را آزار می دهد.
که در نهایت دلزدگی و خستگی از شغل و حرفه را به همراه دارد.
این انگیزه در من بوجود آمد تا کتابی بنویسم که راه گشای همه کسب و کارها و همکارانم در سراسر کشور باشد.
با مطالعه کتاب و اجرای راه و روش ها و مطالبی که در این کتاب بیان شده است بازاریابی و فروش را برای خود می توانید تبدیل به یک بازی و تفریح کنید.
به جای اینکه کار و فعالیت بیشتر بدون درآمد کافی سوهان روح و جسم مان شود.
از کار و فعالیت هر روزه امان لذت بیشتری ببریم.
در کنار آن درآمدی کافی کسب کنیم. در نهایت به حرفه و شغل خود افتخار نماییم.
کتاب بازاریابی بیمه
برای شما نمایندگان ،کارگزاران و بازاریابان و فروشندگان بیمه و هر کسب و کاری که با بازاریابی سروکار دارد نوشته شده است.
شما که وجودتان ارزشمند است و برای ارائه خدمات و محصولات خود هر روز با مشکلات و رقابت بیشتری مواجه می شوید.
تغییرات باعث گردیده است که رقابت هر روز بیشتر و بیشتر شود و رقبا خود را به سلاح های جدید و پیچیده تر مجهز نمایند.
هر روز شاهد این هستیم که بیش از گذشته کار و فعالیت می کنیم ولیکن به اندازه این همه کار و فعالیت درآمد چندانی حاصل نمی گردد.
باید تصمیم بگیریم که چه کارهایی را در اولویت خود قرار بدهیم و بیشتر بر روی آنها متمرکز شویم.
این کتاب به شما عزیزان کمک میکند یک دیدگاه ساده بر اساس یک سیستم از قبل طراحی شده به کسبوکارخود داشته باشید . و اولویتهای مهم را برای رشد آن تشخیص بدهید.
واقعاً این کتاب فرق دارد !
یک فروشنده و نماینده بیمه که خود بازاریابی کرده و بیمه فروخته است. و با همه زوایای بازاریابی و فروش و کسب و کار آشنا می باشد. آن را نوشته است.
این کتاب نتیجه سال ها مطالعه و آموزش ها و تجربیات من بیمه فروش در رابطه با بازاریابی و فروش بیمه است.
روش های بیان شده درآن توسط بسیاری از کسب و کارها و همکاران من و شما به کار گرفته شده و امتحان خود را پس داده اند.
این کتاب از آن نظر مهم است که یک نقشه راه به شما عزیزان خواننده می دهد و با زبانی ساده برای شما بیان خواهند نمود که چگونه به راحتی بازاریابی کنید و فروش و درآمد داشته باشید.
محصولات و خدمات و بیمه های بیشتری بفروش برسانید.
چگونه از مشتریان و بیمه گذاران خود محافظت کنید؟
در نهایت مشتریان و بیمه گذاران را به بازاریاب های خود تبدیل نمایید .
این کتاب به ما یاد می دهد
چگونه مشتری یا بیمه گذار جذب کنیم؟
برای فروش باید از کجا شروع کنیم؟
چه کارهایی را انجام دهیم؟
چه کارهایی را انجام ندهیم؟
تا بتوانیم فروش بیشتری داشته باشیم و درآمدی عالی کسب کنیم.
چگونه از مشتریان و بیمه گذاران قدیمی که جذب کرده ایم محافظت کنیم و فروش بیشتری به آنها داشته باشیم؟
چگونه مشتریان و بیمه گذاران را تبدیل به بازاریابان و همراهان خود کنیم؟
این کتاب برای هر روز کاری و زندگی ما یک برنامه مدون شیرین به ما ارائه می دهد تا از کار و زندگی خود لذت کافی را ببریم.
مطالعه این کتاب را به شما یشنهاد می کنم و مطمین هستم که اجرای برنامه ها و راه و روش های که در آن بیان شده کار بازاریابی و فروش را برای شما راحت خواهد کرد و درآمد شما را چندین برابر خواهد نمود.
که با انجام مراحل بازاریابی گفته شده هر روز لذت بیشتری به زندگی ما واردخواهد گردید .
چرا ادعا می کنم مطالب این کتاب کاملا کاربردی است؟
یبرای اینکه خود یک بازاریاب و فروشنده هستم که آن را نوشته ام.
بیش از سه دهه است که در کار بازاریابی و فروش فعالیت می کنم و نزدیک به سی سال است که کار فروش بیمه را انجام می دهم.
بیمه هایی در رشته های مختلف اعم از مهندسی ، مسئولیت ، باربری ، کشتی ، عمر ، آتش سوزی ، اتومبیل و…. طی این سال ها بفروش رسانده ام .
در این سال ها کتاب های زیادی را درباره بازاریابی و فروش مطالعه نموده ام و سمینارها و کارگاه ها و کلاس های زیادی را برگزار کرده ام.
در سمینارها و کلاس ها و کارگاه های زیادی شرکت نموده ام و کتاب هایی در زمینه بازاریابی و فروش و تبلیغات را به رشته تحریر درآورده ام که کتاب اولم فروش بیمه به روش بیمه فروش است.
در کتاب فروش بیمه با زبان ساده بیان کرده ام
که برای فروش . بویژه فروش بیمه باید به چه نکاتی توجه نمود.
فروش پایان کار نیست بلکه این فروش ها باید مستمر باشد پس نیاز است که علم و مهارت بازاریابی و فروش را یاد بگیریم .
دوره های آموزشی زیادی در سراسر کشور برای کسب و کارها و همکاران عزیزم داشتم.
در این دوره ها با فروشندگان و نمایندگان موفق زیادی همفکری داشتم و با نقطه نظرات و مشکلات آنها بیش از پیش آشنا شدم.
دلایل موفقیت شان را پی گیری کردم درنهایت تصمیم گرفتم کتابی بسیار ساده بنویسم که در آن بازاریابی را برای هر کسب و کاری بویژه همکاران نماینده لذت بخش کنم.
که با انجام امور بازاریابی هر روز از آن لذت ببرند و فروش بیشتر ودرآمد بالاتر را تجربه کنند.
و همیشه با مشتریان یا بیمه گذاران به مانند حضور دریک سفر تفریحی لذت بخش و پردرآمد بسر ببرند و از هر ثانیه آن لذت ببرند.
بیایید تغییر و نگاه جدیدی به کسبوکار خود داشته باشیم.
با ساده سازی و تصویر سازی سعی نموده ام که فعالیت بازاریابی و فروش را برای کسب درآمد به یک سفر تفریحی لذت بخش تبدیل نمایم.
کافی است با مطالعه این کتاب و اجرای راه و روش های گفته شده درآن شما هم همسفر من شوید. و از این سفر لذت ببرید و درآمد کافی برای خود کسب کنید و بیش از پیش رشد کنید.
کمی تغییر بد نیست، کافی است دیدتان را به فعالیت روزانه اتان تغییر دهید تا همه چیز بر وفق مرداتان گرد.
امتحان کنید.
کتاب را خریداری کنید.
آن را خوب مطالعه کنید.
راه وروش های آن را در کسب و کارتان پیاده کنید.
آنگاه خود خواهید دید که تغییرات چگونه اتفاق می افتد و چگونه کار کردن برای تان لذت بخش خواهد گردید و به کسب و کار خود بیش از پیش افتخار خواهید کرد.
در هر فصلاز سفر این کتاب، نکات و جملاتی وجود دارد که حاصل تجربه و ضررهای مالی بزرگ در طی سالهای فعالیت گذشته می باشد.
شاید این جمله را شنیده اید
که اگر می خواهی کسی را بشناسی با او به سفر برو.
همین جمله در دل خود یک دنیا تجربه و نفع و ضرر مالی دارد.
توجه نکردن به همسفری که در ابتدا فکر می کنید یک همسفر مناسب و پای کاری است در طول سفر بارها و بارها باعث اعصاب خورد کردن شما می شود.
شما هم مشتریان و بیمه گذارانی داشته اید که در طول دوران خرید از شما بارها و بارها شما را اذیت کرده اند و ضررهای هنگفتی به شما وارد کرده اند.
این مشتریان و بیمه گذاران در آخر شما را به جایی می رساند که از انتخاب آنها به شدت پشیمان خواهید شد و خود را سرزنش می کنید. که چرا از روز اول او را به عنوان همسفر انتخاب کرده ام؟
اگر سالها است که فعالیت می کنید و کسب و کاری برای خود دارید.
شک ندارم که با مطالعه بسیاری از مطالب کتاب آنها را تایید می کنید. و ایده های جدیدی به ذهن تان خواهد رسید.
ارزش واقعی بسیاری از مطالب به ظاهر ساده و پیش پا افتاده را بخوبی درک خواهید کرد.
مطالبی که تا قبل از این به آنها توجه نمی شد. ولیکن امروز کاملا مشهود است که با اینکه ساده و پیش پا افتاده هستند بسیار ارزشمند می باشند.
مطالب و راه و روش هایی که ارزش یاد گرفتن دارند و اگر کمی وقت برای یادگیری آن گذاشته شود می تواند منبع بسیار ارزشمندی برای کسب درآمد بیشتر باشد.
امیدوارم همانگونه که در زمان نوشتن این کتاب از مطالب و ایده هایی که به ذهنم می رسید و احساس سفری که با آن طی طریق می کردم لذت می بردم .
شما نیز با خواندن آن همین احساس لذت را داشته باشید.
خرید