کتاب بازاریابی بیمه

کتاب بازاریابی بیمه

به روش بیمه فروش

چگونه بازاریابی را به یک سفر لذت بخش تبدیل کنیم ؟

 

تالیف : جهانشاه محرابیان

مطالعه این کتاب به ما یاد می دهد که بازاریابی برای فروش بیمه  را باید از کجا و چگونه شروع کنیم و چگونه این بازاریابی را به یک سفر لذت بخش که هر روزه پیش از پیش از آن لذت می بریم تبدیل کنیم ؟ چه کارهایی را انجام دهیم و چه کارهایی را انجام ندهیم تا بتوانیم بیمه های بیشتری بفروش برسانیم و درآمدی عالی کسب کنیم.

از چه راه هایی بیمه گذار  جذب کنیم ؟

چگونه از آنها محافظت کنیم؟

چگونه آنها  را تبدیل به بازاریابان و همراهان خود کنیم؟

این کتاب برای هر روز کاری و زندگی ما یک برنامه مدون شیرین به ما ارائه می دهد تا از کار و زندگی خود لذت کافی را ببریم .

خریدکتاب

از بیمه فروش کتاب های : فروش بیمه به روش بیمه فروش ، فروش بیمه عمر به روش بیمه فروش در دو جلد مجزا از هم و کتاب  تیم سازی در بیمه به روش بیمه فروش به چاپ رسیده است.

کتاب بازاریابی بیمه

کتابی که به ما یاد می دهد بازاریابی را تبدیل به یک سفر تفریحی لذت بخش کنیم

کتاب بازاریابی بیمه کتابی است که راه و روش های ساده و کلیدی برای بازاریابی  را به آسانی به ما یاد می دهد

زیگ زیگلارمی گوید پول همه چیز نیست اما با اکسیژن برابری می کند.ا

گر بخواهیم کمی واقع بینانه تر به مساله نگاه کنیم باید بگویم اکسیژن کسب و کار بیمه نیز پول است . و برای بدست آوردن پول باید بیمه بفروشیم .

زمانی می توانیم بیمه بفروشیم که بازاریابی انجام داده باشیم . اگر بازاریابی نکنیم فروش بیمه اتفاق نمی افتد .

وقتی فروش بیمه ای اتفاق نیفتد  درآمد و کارمزدی هم نخواهیم داشت. واگر درآمد و کارمزدی نداشته باشیم کسب و کارمان از بین می رود

هیچ گاه فراموش نکنید که اگر در امروز بیمه گذاری جذب نکنید . و بیمه ای بفروش نرسانید فردا کارمزدی نخواهیم داشت

برای جذب بیمه گذار و فروش بیمه نیز باید بازاریابی کنیم.

پس جزلاینفک کسب و کار بیمه و فروش بیمه . و هر کسب و کار دیگری  بازاریابی است. چه خوشمان بیاید چه خوشمان نیاید .

هنگام نوشتن این کتاب طیف وسعی از همکاران خودم را در سراسر کشور در ذهنم مرور کردم که …

روزکاری خود را چگونه شروع و به پایان می رسانند ؟

همچنین نزد خود مرور نمودم که معمولا تعدادی از آنها در پایان ماه که کارمزدهای فروش بیمه به حساب آنان واریز می شود.

در عمل شاهد این هستند که مبلغی برای آنها باقی نمانده است  و باید تلاش خود را بیشتر و بیشتر کنند.

با رقابتی که در بازار امروزی این صنعت اتفاق افتاد است. هر روز کار کردن و فعالیت برای آنها سخت و دشوارتر تر می شود

 روز به روز هزینه های آنها بیشتر و بیشتر می گردد و همه این موارد مانند سوهانی روح و جسم آنان را آزار می دهددر نهایت دلزدگی و خستگی از شغل و حرفه را به همراه دارد.

این انگیزه در من بوجود آمد تا کتابی بنویسم که راهگشای همه همکارانم در سراسر کشور و سایر کسب و کارها باشد.

تا با اجرای راه و روش ها و مطالبی که در آن گفته شده است بازاریابی و فروش را برای خود تبدیل به یک بازی و تفریح کنند .

و به جای اینکه کار و فعالیت بیشتر بدون درآمد کافی سوهان روح و جسم شان شود،  از کار و فعالیت هر روزه اشان  لذت بیشتری ببرند

 در کنار آن درآمدی کافی کسب کنند و در نهایت به حرفه و شغل خود افتخار نمایند .

کتاب بازاریابی بیمه

برای شما نمایندگان ،کارگزاران و بازاریابان و فروشندگان بیمه و هر کسب و کاری که با بازاریابی سروکار دارد نوشته شده است.

شما که وجودتان ارزشمند است و برای ارائه خدمات و محصولات خود هر روز با مشکلات و رقابت بیشتری مواجه می شوید .

تغییرات باعث گردیده است که رقابت هر روز بیشتر و بیشتر شود و رقبا خود را به سلاح های جدید و پیچیده تر مجهز نمایند.

هر روز شاهد این هستیم که بیش از گذشته کار و فعالیت می کنیم ولیکن به اندازه این همه کار و فعالیت درآمد چندانی حاصل نمی گردد.

باید تصمیم بگیریم که چه کارهایی را در اولویت خود قرار بدهیم و بیشتر بر روی آنها متمرکز شویم.

این کتاب به شما عزیزان کمک می‌کند یک دیدگاه ساده و بر اساس یک  سیستم از قبل طراحی شده  به کسب‌وکارخود داشته باشید . و اولویت‌های مهم را برای رشد آن تشخیص بدهید.

 این کتاب فرق دارد !

یک نماینده بیمه که خود بازاریابی کرده و بیمه فروخته است. و با همه زوایای این کسب و کار آشنا می باشد. آن را نوشته است

این کتاب نتیجه سال ها مطالعه و آموزش ها و تجربیات من بیمه فروش در رابطه با بازاریابی و فروش بیمه است.

روش های بیان شده درآن توسط بسیاری از همکاران من و شما به کار گرفته شده و امتحان خود را پس داده اند.

این کتاب از آن نظر مهم است که یک نقشه راه به شما عزیزان خواننده می دهد و با زبانی ساده برای شما بیان خواهند نمود که چگونه به راحتی بازاریابی کنید.

بیمه های بیشتری بفروش برسانید و چگونه از بیمه گذاران خود محافظت کنید و در نهایت  آنان را به بازاریاب های خود تبدیل نمایید .

این کتاب به ما یاد می دهد

چگونه بیمه گذار جذب کنیم ؟

برای فروش بیمه باید از کجا شروع کنیم؟ و چه کارهایی را انجام دهیم ؟و چه کارهایی را انجام ندهیم .

تا بتوانیم بیمه های بیشتری بفروش برسانیم و درآمدی عالی کسب کنیم چگونه از بیمه گذارانی که  جذب کرده ایم محافظت کنیم و آنها را تبدیل به بازاریابان و همراهان خود کنیم؟

این کتاب برای هر روز کاری و زندگی ما یک برنامه مدون شیرین به ما ارائه می دهد تا از کار و زندگی خود لذت کافی را ببریم .

مطالعه این کتاب و اجرای برنامه ها و راه و روش های که در آن بیان شده کار بازاریابی و فروش بیمه را برای ما یک سفر تفریحی لذتبخش خواهد کرد.

که طی کردن آن هر روز لذت بیشتری به زندگی ما وارد خواهد گردید .

چرا مطالب این کتاب  کاملا کاربردی است؟

یک نماینده بیمه که خود با همه زوایای شغل نمایندگی بیمه  آشنا می باشد. آن را نوشته است

بیش از سه دهه است که در صنعت بیمه فعالیت می کنم و نزدیک به بیست و پنج سال است که کار فروش بیمه را انجام می دهم.

بیمه هایی در رشته های مختلف اعم از مهندسی ، مسئولیت ، باربری ، کشتی ، عمر ، آتش سوزی ، اتومبیل و…. طی این سال ها بفروش رسانده ام .

در این سال ها کتاب های مختلفی را به رشته تحریر درآورده ام که کتاب اولم فروش بیمه به روش بیمه فروش است.

 در آن کتاب با زبان ساده بیان کرده ام

که برای فروش بیمه باید به چه نکاتی توجه نمود .

فروش پایان کار نیست بلکه این فروش ها باید مستمر باشد پس نیاز است که  علم و مهارت بازاریابی را یاد بگیریم .

دوره های آموزشی زیادی در سراسر کشور برای همکاران عزیزم داشتم .

در این دوره ها با نمایندگان موفق زیادی همفکری داشتم و با نقطه نظرات و مشکلات آنها بیش از پیش آشنا شدم.

 دلایل موفقیت شان را پی گیری کردم درنهایت تصمیم گرفتم کتابی بسیار ساده بنویسم که در آن بازاریابی را به یک سفر تفریحی لذت بخش تشبیه کنم.

  که با طی هر روز این سفر لذت و تفریح آن بیش از پیش می گردد و هیچ گاه این سفر به پایان نمی رسد .

همیشه با همراهان در یک سفر تفریحی لذت بخش و پردرآمد بسر خواهیم برد .

بیایید تغییر و نگاه جدیدی به کسب‌و‌کار خود داشته باشیم

با ساده سازی و تصویر سازی سعی نموده ام که فعالیت برای کسب درآمد را به یک سفر تفریحی لذت بخش تبدیل نمایم.

کافی است با مطالعه این کتاب و اجرای راه و روش های گفته شده درآن شما هم همسفر من شود . و از این سفر لذت ببرید و درآمد کافی برای خود کسب کنید و بیش از پیش رشد کنید .

کمی تغییر بد نیست ، کافی است دیدتان را به فعالیت تان تغییر بدهید تا همه چیز بر وفق مرداتان گرد امتحان کنید کتاب را خریداری کنید و آن را خوب مطالعه کنید و راه وروش های آن را در کسب و کارتان پیاده کنید.

آنگاه خود خواهید دید که تغییرات چگونه اتفاق می افتد و چگونه کار کردن برای تان لذت بخش خواهد گردید و به کسب و کار خود بیش از پیش افتخار خواهید کرد.

در هر فصل‌از سفر این  کتاب، نکات و جملاتی وجود دارد که حاصل تجربه و ضررهای مالی بزرگ در طی سال‌های فعالیت گذشته می باشد .

شاید این جمله را شنیده اید

که اگر می خواهی کسی را بشناسی با او به سفر برو

همین جمله در دل خود یک دنیا تجربه و نفع و ضرر مالی دارد.

توجه نکردن به همسفری که در ابتدا فکر می کنید یک همسفر مناسب و پای کاری است در طول سفر  بارها و بارها باعث اعصاب خورد کردن شما می شود.

  در آخر شما را به جایی می رساند که از انتخاب خود به شدت پشیمان خواهید شد و خود را سرزنش می کنید که چرا از روز اول او را به عنوان همسفر انتخاب کرده ام؟

 اگر سال‌ها است که فعالیت می کنید و کسب و کاری برای خود دارید

شک ندارم که با مطالعه بسیاری از مطالب آنها را تایید می کنید. و ایده های جدیدی به ذهن تان خواهد رسید .

 ارزش بسیاری از مطالب به ظاهر ساده و پیش پا افتاده را بخوبی درک خواهند کرد.

مطالبی که تا قبل از این به آنها توجه نمی شد ولیکن امروز کاملا مشهود است که با اینکه ساده و پیش پا افتاده هستند بسیار ارزشمند می باشند.

مطالب و راه و روش هایی که ارزش یاد گرفتن دارند و اگر کمی وقت برای یادگیری آن گذاشته شود می تواند منبع بسیار اترزشمندی برای کسب درآمد بیشتر باشد.

امیدوارم همانگونه که در زمان نوشتن این کتاب از مطالب و ایده هایی که به ذهنم می رسید و احساس سفری که با آن طی طریق می کردم و لذت می بردم .

شما نیز با خواندن آن همین احساس  را داشته باشید .

خرید

سر فصل های کتاب

سفر به قطب

در این فصل از سفر ، درباره سفر به قطب با همسفران خود می پردازیم تا یک دید کلی از سفر تفریحی و لذت بخش خود داشته باشیم .  

شناخت

در این فصل از سفر مان ، همسفران خود را شناسایی می کنیم و همچنین خدماتی که می توانیم به فرا خور حال آنان در طی این سفر ی به آنان ارائه کنیم مورد شناسایی قرار می دهیم  

تقسیم بندی همسفران

در این فصل از سفر  همسفران خود را تقسیم بندی می کنیم

خبر سفر

در این فصل از سفر خود پیام سفر خود را تهیه می کنیم  تا به گوش آنان برسانیم

انتقال خبر سفر

در این فصل از سفر خود ابزار ارسال پیام سفر خود را شناسایی می کنیم تا پیام سفرمان را بنحو احسن به همسفران ارسال کند

راه وروش سفر

در این فصل از سفر خود راه هایی را که ما و همسفران  در طول سفر باید طی کنیم را مورد بررسی وشناسایی قرار می دهیم

سفر با امکانات به روز

دراین فصل از سفر با امکانات روز سفر آشنا می شویم و از آنها در سفر استفاده خواهیم کرد

بدنبال رجب شایسته

در این فصل از سفر بدنبال رجب شایسته می گردیم و آن را با خود همسفر می سازیم

پیشنهادهای سفر

در این فصل از سفر پیشنهاد همسفری را به همسفران و آنان که تاکنون همسفر مانشده اند می دهیم

لیدران سفر

در این فصل از سفر به نقش لیدران و همراهان و تدارکاتچی های  این سفر می پردازیم

گذر از ایستگاه های بازرسی

در این فصل از سفر از ایستگاه های بازرسی عبور خواهیم کرد و از سفر خود ، خود آزمایی به عمل خواهیم آورد

رسیدن به قبیله

در این فصل از سفر به قبیله خود می رسیم و با همراهی آنان سفر را لذت بخش تر از قبل ادامه می دهیم  

لذت بردن از سفر

در این فصل از سفر به مواردی توجه خواهیم کرد که سفرمان را به یک سفر دائمی لذت بخش با درآمد بالا تبدیل نماید .  

خرید کتاب