.
از این نویسنده کتاب های :
فروش بیمه به روش بیمه فروش
فروش بیمه عمر به روش بیمه فروش جلد اول
فروش بیمه عمر به روش بیمه فروش جلد دوم
تیم سازی در بیمه به روش بیمه فروش
به چاپ رسیده است.
کتاب بازاریابی بیمه
چگونه بازاریابی را به یک سفر لذت بخش تبدیل کنیم؟
کتاب بازاریابی بیمه کتابی است که راه و روش های ساده و کلیدی بازاریابی را برای هر مصولی بویژه بیمه به آسانی به ما یاد می دهد.
زیگ زیگلارمی گوید پول همه چیز نیست اما با اکسیژن برابری می کند.
اگر بخواهیم کمی واقع بینانه تر به مساله نگاه کنیم باید بگویم اکسیژن کسب و کار بیمه نیز پول است.برای بدست آوردن پول باید بازاریابی کنیم و بیمه بفروشیم.
زمانی می توانیم درامد داشت که بازاریابی انجام دهیم و فروش داشته باشیم. اگر بازاریابی بلد نباشیم فروش اتفاق نمی افتد.
وقتی فروش اتفاقنداشته باشیم، درآمد و کارمزدی هم نخواهیم داشت. درآمد و کارمزدی که نداشته باشیم کسب و کارمان از بین می رود.
هیچ گاه فراموش نکنیم که اگر در امروز مشتری جذب نکنیم. و محصولی نفروشیم،درآمدی نخواهیم داشت.
برای جذب مشتری و فروش باید بازاریابی کنیم.
پس جزلاینفک کسب و کار بازاریابی است. چه خوشمان بیاید چه خوشمان نیاید.
هنگام نوشتن این کتاب طیف وسعی از همکاران خودم را در سراسر کشور در ذهنم مرور کردم که …
روز کاری خود را چگونه شروع و به پایان می رسانند؟
معمولا تعدادی از آنها در پایان ماه که کارمزدهای فروش بیمه به حساب آنان واریز می شود.
در عمل شاهد این هستند. که مبلغی برای آنها باقی نمانده است. باید تلاش خود را بیشتر و بیشتر کنند.
با رقابتی که در بازار امروزی اتفاق افتاد است. هر روز کار کردن و فعالیت برای ما سخت و دشوارتر است.
روز به روز هزینه ها بیشتر و بیشتر می گردد. همه این موارد مانند سوهانی روح و جسم را آزار می دهد.در نهایت دلزدگی و خستگی از شغل و حرفه را به همراه دارد.
این انگیزه در من بیمه فروش بوجود آمد تا کتابی بنویسم. تا راهگشای همه شما عزیزان در سراسر کشور باشد.
با اجرای راه و روش ها و مطالبی که در آن گفته شده است بازاریابی و فروش را برای خودتان تبدیل به یک بازی و تفریح کنید.
و به جای اینکه کار و فعالیت بیشتر بدون درآمد کافی، سوهان روح و جسم تان گردد، از کار و فعالیت هر روزه خود لذت بیشتری ببرید.
در کنار آن درآمدی کافی کسب کنید. و به حرفه و شغل خود افتخار نمایید.
کتاب بازاریابی بیمه:
برای تمام کسب و کارهایی که با بازاریابی سروکار دارند، نوشته شده است.
رقابت در بازار هر روز بیشتر و بیشتر است. رقبا خود را به سلاح های جدید و پیچیده تر مجهز می کنند.
هر روز شاهد این هستیم که بیش از گذشته کار و فعالیت می کنیم. ولیکن به اندازه این همه کار و فعالیت درآمد چندانی نداریم.
باید تصمیم بگیریم. چه کارهایی را در اولویت خود قرار بدهیم. بیشتر بر روی آنها متمرکز شویم.
این کتاب به شما عزیزان کمک میکندتایک دیدگاه ساده و بر اساس یک سیستم از قبل طراحی شده به کسبوکارخود داشته باشید. و اولویتهای مهم را برای رشد آن تشخیص بدهید.
این کتاب فرق دارد!
این کتاب نتیجه سال ها مطالعه و آموزش ها و تجربیات من بیمه فروش در رابطه با بازاریابی و فروش است.
روش های بیان شده درآن توسط بسیاری از همکاران و کسب و کارها به کار گرفته شده و امتحان خود را پس داده اند.
این کتاب از آن نظر مهم است، که یک نقشه راه به شما عزیزان خواننده می دهد. با زبانی ساده برای شما بیان خواهند نمود که چگونه به راحتی بازاریابی کنید.
محصولات بیشتری بفروش برسانید. چگونه از بیمه گذاران خود محافظت کنید. و آنان را به مبلغان و بازاریاب های خود تبدیل کنید.
این کتاب به ما یاد می دهد:
برای فروش و بویزه فروش بیمه باید از کجا شروع کنیم؟
چه کارهایی را انجام دهیم؟
چه کارهایی را انجام ندهیم؟
تا بتوانیم بیمه های بیشتری بفروش برسانیم، درآمدی عالی کسب کنیم.
چگونه از مشتریان و بیمه گذارانی که جذب کرده ایم، محافظت کنیم؟
چگونه آنها را تبدیل به بازاریابان و مبلغان کسب و کار خود کنیم؟
این کتاب، برای هر روز کاری و زندگی ما یک برنامه مدون شیرین به ما ارائه می دهد. تا از کار و زندگی خود لذت کافی را ببریم.
مطالعه این کتاب، بازاریابی و فروش محصول و بیمه را برای ما یک سفر تفریحی لذتبخش خواهد کرد.
با طی کردن آن هر روز لذت بیشتری به زندگی ما وارد خواهد گردید.
چرا مطالب این کتاب کاملا کاربردی است؟
بیش از سه دهه است که کار بازاریابی و فروش انجام می دهم. سخت ترین محصول را که همان بیمه است بفروش می رسانم.
بیمه هایی در رشته های مختلف اعم از مهندسی، مسئولیت، باربری، کشتی، عمر، آتش سوزی، اتومبیل و…. طی این سال ها بفروش رسانده ام.
در این سال ها کتاب های مختلفی را به رشته تحریر درآورده ام که کتاب اول درباره فروش بیمه به روش بیمه فروش است.
بیش از یک دهه است، که به عنوان مدرس بازاریابی و فروش فعالیت می کنم.
در ابن کتاب با زبان ساده بیان شده است،
که برای فروش باید به چه نکاتی توجه نمود.
فروش پایان کار نیست.
فروش ها باید مستمر باشد.
نیاز است، علم و مهارت بازاریابی را یاد بگیریم.
دوره های آموزشی بسیاری در سراسر کشور در ارتباط با بازاریابی و فروش برایهمکاران عزیزم داشتم.
در این دوره ها با فروشندگان و نمایندگان بیمه موفق زیادی همفکری داشتم. با نقطه نظرات و مشکلات آنها بیش از پیش آشنا شدم.
دلایل موفقیت شان را پی گیری کردم. درنهایت تصمیم گرفتم کتابی بسیار ساده بنویسم، که در آن بازاریابی را همانند یک سفر تفریحی لذت بخش کنم.
که با انجام دادن هر روز از این سفر لذت و تفریح بهرمند شوید. این سفر هیچ گاه به پایان نمی رسد.
همیشه با همراهان در یک سفر تفریحی لذت بخش و پردرآمد بسر خواهیم برد.
تغییر و نگاه جدیدی به کسبوکار خود داشته باشیم.
با ساده سازی و تصویر سازی سعی نشده است .فعالیت برای بازاریابی و فروش و کسب درآمد به یک سفر تفریحی لذت بخش تبدیل گردد.
کافی است، با مطالعه این کتاب و اجرای راه و روش های بیان شده، شما هم همسفر من گردید. از این سفر لذت ببرید. درآمد کافی برای خود کسب کنید. بیش از پیش رشد کنید.
کمی تغییر بد نیست، کافی است نگرش خودتان را به فعالیت ها تغییر بدهید. آنگاه همه چیز بر وفق مرداتان میگردد.
امتحان کنید. کتاب را خریداری کنید. آن را خوب مطالعه کنید. راه وروش های آن را در کسب و کارتان پیاده کنید.
آنگاه خود خواهید دید، که تغییرات چگونه اتفاق می افتد. چگونه کار کردن برای تان لذت بخش خواهد گردید؟ به کسب و کار خود بیش از پیش افتخار خواهید کرد.
در هر فصلاز این کتاب، نکات و جملاتی وجود دارد که حاصل تجربه و ضررهای مالی بزرگ در طی سالهای فعالیت گذشته می باشد.
شاید این جمله را شنیده اید.
که اگر می خواهید کسی را بشناسید با او همسفر شوید.
همین جمله، در دل خود یک دنیا تجربه و نفع و ضرر مالی به همراه دارد.
توجه نکردن به همسفری که در ابتدا فکر می کنید یک همسفر مناسب و پای کاری است. در طول سفر بارها و بارها باعث اعصاب خورد کردن شما می شود.
در آخر شما را به جایی می رساند که از انتخاب خود به شدت پشیمان خواهید شد.خود را سرزنش می کنید، که چرا از روز اول او را به عنوان همسفر انتخاب کرده ام؟
اگر سالها است که فعالیت می کنید و کسب و کاری برای خود دارید.
شک ندارم که با مطالعه بسیاری از مطالب این کتاب، آنها را تایید می کنید. و ایده های جدیدی به ذهن تان خواهد رسید.
ارزش بسیاری از مطالب به ظاهر ساده و پیش پا افتاده که تاکنون مد نظر قرار نمی دادید، را بخوبی درک خواهید کرد.
این مطالب بسیار ارزشمند است.
مطالب و راه و روش هایی که ارزش یاد گرفتن دارند. اگر کمی وقت برای یادگیری آن گذاشته شود می تواند منبع بسیار ارزشمندی برای کسب درآمد بیشتر است.
امیدوارم همانگونه که در زمان نوشتن این کتاب از مطالب و ایده هایی که به ذهنم می رسید و احساس سفری که با آن طی طریق می کردم ، لذت می بردم.
شما نیز با خواندن آن لذت ببرید.
خرید کتابسر فصل های کتاب
در این فصل بازاریابی را تعریف و یک دید کلی به ان پیدا می کنیم.
در این فصل از سفر مان، همسفران خود را شناسایی می کنیم. خدمات و محصولاتی که می توانیم به فرا خور حال آنان در طی این سفر به آنان ارائه کنیم، مورد شناسایی قرار می دهیم.
در این فصل تقسیم بندی مشتریان را انجام می دهیم.
در این فصل از سفر خود پیام سفر خود را تهیه می کنیم. و آغاز سفر خود را به گوش آنها می رسانیم.
در این فصل از سفر خود ابزار ارسال پیام سفر خود را شناسایی می کنیم. تا پیام سفرمان را بنحو احسن به همسفران ارسال کنیم.
در این فصل از سفر خود راه و روش هایی را که باید در طول سفر طی کنیم را مورد بررسی وشناسایی قرار می دهیم.
دراین فصل از سفر با امکانات روز و جدید سفر آشنا می شویم و از آنها در سفر استفاده خواهیم کرد.
در این فصل از سفر بدنبال مشتریان شایسته می گردیم و آن را با خود همسفر می کنیم.
در این فصل از سفر پیشنهاد همسفری را به همسفران و آنان که تاکنون همسفر مانشده اند، می دهیم.
در این فصل از سفر به نقش لیدران و همراهان و تدارکاتچی های و اینکه چگونه باید باشند در این سفر می پردازیم.
در این فصل از سفر از ایستگاه های بازرسی عبور خواهیم کرد، و از سفر خود، خود آزمایی به عمل خواهیم آورد.
در این فصل از سفر به مشتریان طرفدار دو آتیشه خود می رسیم. با همراهی آنان سفر را لذت بخش تر از قبل ادامه می دهیم.
در این فصل از سفر به مواردی توجه خواهیم کرد که سفرمان را به یک سفر دائمی لذت بخش با درآمد بالا تبدیل نماییم.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.