فروش بیمه

راه های افزایش فروش بیمه در اسفند ماه  ( قسمت دوم )

راه های افزایش فروش بیمه در اسفند ماه(قسمت دوم):در مقاله قبلی راهکارهائی را برای شما عزیزان بیان شد که ادامه آنها در این مقاله برای شما بیان خواهد گردید.

 معمولا در این ماه تعداد مراجعه و تماس  بیمه گذاران با دفاتر بیمه افزایش می یابد. لذا باید از این فرصت طلاپی استفاده نمود. جذب بیمه گذار بیشتر داشت و همچنین فروش بیشتری را ایجاد نمود.

در این سلسله مقاله ها  راهکارهایی ارائه می گردد تا با بکارگیری آنها هم بیمه گذار بیشتری جذب گردد و همچنین فروش بیمه بیشتری را تجربه کنید. در نهایت درآمد مناسبی در این ماه پایانی سال داشته باشید.

ارایه راهکارهای این سلسه مقاله ها می تواند در سال جاری نیز مورد استفاده شما قرار گیرد. به کار گیری آنها در همین ماه پایانی سال زمینه آن را ایجاد می نماید تا تبدیل به یک عادت ارزشمند برای شما گردد.

پس با من بیمه فروش تا انتهای این مقاله همراه باشید تا این  راهکارها را فرا بگیریم و از آنها در این فرصت باقی مانده وحتی سال جدید بنحو احسن استفاده کنیم.

 

در خواست کردن

از بیمه گذارانی که به دفاتر شما مراجعه می کنند درخواست کنید دفتر شما و کسب و کارتان را به دیگران معرفی نمایند. بسیاری از نمایندگان بیمه این درخواست را در هنگام مراجعه بیمه گذار فراموش می کنند.

یکی از خصوصیات اخلاقی ما ایرانی ها این است که دوست داریم به همنوعان خود کمک کنیم. بسیاری بیمه گذاران از این درخواست شما استقبال می کنند. و به راحتی دفتر شما را به دیگران معرفی می نمایند.

اگر بیمه گذارجدیدی به دفتر شما مراجعه کرد و از طرف یک بیمه گذار قدیمی معرفی شده بود حتما باید با فرد معرفی کننده تماس بگیرید. و از ایشان بخاطر این خدمت تشکر و قدر دانی کنید .

می توانید بابت این کار از هدایای تبلیغی استفاده کنید.چنانچه بیمه گذاری از طرف یک بیمه گذار دیگر معرفی شده بود برای بیمه گذاری که این فرد را معرفی نموده است یک هدیه ای  از هدایای تبلیغی خود ارسال کنید. تا به طوری از ایشان تشکر کرده باشید. و بابت این کارشان پاداشی دریافت کرده باشند. تا به مرور این معرفی ها افزایش بابد.

از بیمه گذاران درخواست کنید با دوستان خود تماس بگیرند و از آنها درخواست کنند بیمه های خود را با شما انجام بدهند.

محاسبه سریع

در زمان صدور بیمه شخص ثالث سریعا حق بیمه بدنه خودرو بیمه گذار را نیز محاسبه کنید. به بیمه گذار پیشنهاد بیمه بدنه خودرو را بدهید.

بیمه گذار این پیشنهاد را یا قبول می کند یا این که این پیشنهاد را رد می کند .اگر پیشنهاد بیمه بدنه نمودن خودرو را قبول کرد که بیمه بیشتری بفروش رسانده اید .

اگر پیشنهاد بیمه بدنه را رد کرد ایرادی ندارد شما اطلاع کسب کرده اید که خودرو ایشان بیمه بدنه ندارد لذا در روزهای آتی اطلاعات بیمه ای و پیام های خود را با محاسبات بیمه بدنه برای ایشان ارسال می کنید تا بیمه گذار کم کم متقاعد گردد که خودروی خود را نیز بیمه بدنه نماید

برای فروش بیشتر بیمه در کنار فروش بیمه شخص ثالث پیشنهاد می کنم  کتاب الکترونیکی« چگونه درهنگام فروش بیمه شخص ثالث سایر بیمه ها را بفروش برسانیم؟ » را از سایت بیمه فروش دانلود و مطالعه کنید.

 بیمه گذار برای تصمیم گیری نیاز به پی گیری دارد. که اگر شما پی گیر شوید حتما تصمیم خواهد گرفت. و خودرو خود را بیمه بدنه نیز خواهند نمود. پس فرصت معرفی بیمه بدنه و بیمه بدنه نمودن خوردو بیمه گذار مراجعه کرده به دفتر خودتان را از دست ندهید.

 

فروش بیمه عمر

پایان سال زمان مناسبی است برای یادآوری اینکه یک سال دیگر هم گذشت و بر عمر رفته ما اضافه گردید.  بیان کنید که یک سال دیگر به همین راحتی از عمر گذشت. و چه عزیزانی که در این یک سال از بین ما رفتند. و دیگر نیستند. واین ویروس منحوس کرونا چه بلائی که سر جهان در نیاورد.

پس بهتر نیست که یک بیمه عمر داشته باشید. و برای آینده خود اندوخته ای جمع آوری نمایید. و نگرانی مالی برای  خانواده خود نداشته باشید .

بسیاری از همکاران فکر می کنند با شرایط اقتصادی حال حاضر بیمه عمر بفروش نمی رسد یا ارزش خود را از دست داده است و باید عرض کنم بیمه عمر را در ابتدا بخاطر بخش عمر آن باید بفروش رساند و بیمه گذاران را متقاعد نمود که در صورت خدای ناکرده فوت حداقل مبالغی وجود داشته باشد تا زندگی به جریان خود ادامه بدهد و خانواده دچار مشکل نگردند.

خیلی از همکاران و بیمه گذاران به بخش پس اندازی بیمه عمر توجه می کنند و همین امر باعث می گردد که بیمه عمر ارزش واقعی خود را در شرایط اقتصادی فعلی از دست بدهد.

با توجه به شرایط موجود و تبلغات گسترده هم اکنون بیمه عمر به نحو خوبی در بین خانواده ها شناخته شده است.

 

به همراه بیمه شخص ثالث

 براحتی می توانید در کنار بیمه شخص ثالث ، بیمه عمر را پیشنهاد کنید و بفروش برسانید.  مهم است که بیمه گذار خود را بخوبی بشناسید. بیمه عمر را متناسب با درآمد زندگی ایشان به او معرفی نمایید.

اگر کتاب الکترونیکی « چگونه درهنگام فروش بیمه شخص ثالث سایر بیمه ها را بفروش برسانیم؟ » را مطالعه کرده باشید.

در آن کتاب برای شما عزیزان توضیح داده ام که چگونه در کنار صدور بیمه شخص ثالث می توانید به راحتی بیمه عمر بفروش برسانید. برای اینکه در این کار تبحر پیدا کنید. این کتاب را حتما دانلود و مطالعه کنیدتا بتوانید فروش بیمه بیشتری داشته باشید.

 به شما قول می دهم که با مطالعه این کتاب در همین ماه پایانی درآمد شما چندین برابر خواهد شد. و راهکارهای آن می تواند در آینده نیز به درآمد شما بیفزاید .

  هستند بیمه گذارانی که از پیشنهادات شما اسقبال کنند. ضمن اینکه خود شما با پیشنهاد دادن در این کار مهارت خاصی را کسب خواهیدکرد. و براحتی می توانید بیمه گذاران را متقاعد کنید تا بیمه های که برایشان نفع دارد را از شما خریداری نمایند. کافیست شروع کنید. تا خودتان مشاهده کنید که چقدر به راحتی بیمه نامه بفروش می رسانید.

 

 افزایش قیمت ها

بدلیل افزایش قیمت ها و موجود نبودن قطعات و لوازم ، تهیه کالا و اجناس و لوازم و اثاثیه منزل و همچنین تعمیرات و بازسازی در این روزها بسیار هزینه بر شده است.

بروز یک اتفاق ناگوار می تواند سرمایه های ارزشمند یک بیمه گذار را از بین ببرد. و همه معادلات زندگی ایشان را بر هم ریزد.

پیشگیری  و اطلاع رسانی وظیفه ما است . سعی و تلاش خود را براین قرار بدهید که در کنار فروش بیمه شخص ثالث و صدور آن بیمه آتش سوزی منازل مسکونی و مراکز اداری ،تجاری و صنعتی و غیر صنعتی را نیز معرفی کنید. و پیشنهاد صدور آنها را بدهید .

بایک تعهد خاص و با یک حق بیمه نازل ، منازل همه بیمه گذاران را بصورت ناقص بیمه نکنید. این کار یک اشتباه محض است.

باید بیمه کامل و جامع با حق بیمه مناسب به بیمه گذاران معرفی کنید. با توجه به خواسته های بیمه گذار و حق بیمه ای که خواهان پرداخت است.

پوشش های مناسب را در نظر بگیرید تا درصورتیکه خدای ناکرده دچار حادثه شدند ضرر و زیان نکنند.

یک حق بیمه نازل با یک تعهد خاص فرصت های بیشماری را از شما سلب خواهند نمود. و همچنین بیمه نامه با پوشش های مناسبی صادر نخواهید کرد.

لذا اگر بیمه گذار دچار حادثه شود متاسفانه نمی تواند به خسارت واقعی خود برسد. در نتیجه محصول بیمه ای شما را بی ارزش حساب می کند.

فکر می کند که ضرر وزیان کرده است که با شما کارهای بیمه ای خود را به انجام رسانده است.

 

دختر شامی

دوستان ، خانواده ، تویتر و شبکه های اجتماعی که بیمه گذاران را تحت تاثیر خود قرار می دهند.همان دختر شامی هستند.

باید بروی شبکه های اجتماعی حضوری فعال داشته باشید. بیمه گذاران معمولا در یک یا چند شبکه اجتماعی حضور فعال دارند.

از این شبکه های اجتماعی تاثیر می گیرد. یا اینکه تاثیر خود را از خانواده و دوستان می گیرند.

تبلیغات بیمه ای تاثیر گذار خود را در این شبکه های اجتماعی قرار بدهید. آدرس پستی و اطلاعات تماس دفتر خود را بطور کامل و صحیح در تبلیغات خود قرار بدهید.

تماس برای بیمه گذران را آسان کنید.

صفحاتی که در شبکه های اجتماعی ایجاد می کنید باید مربوط به فعالیت بیمه ای باشد. از قراردادن اطلاعات خانوادگی خود بروی صفحات اجتماعی دوری کنید.

اطلاعات خانوادگی شما مربوط به خودتان است.

 

منفعت بیمه گذار

برای بیمه گذار  این مهم است که شما چه نفعی به ایشان می رسانید. او با خود اینگونه مذاکره می کند که اگر بخواهد کار بیمه ای خود را با شما انجام بدهد، چه مزایا و منافعی کسب می کند؟

 درارتباط با بیمه و مشکلات بیمه ای خود ایشان اطلاعاتی از شما می خواهد. لذا بر روی صفحات شبکه های اجتماعی به دنبال این اطلاعات است.

نه اینکه مشاهد نماید که شما ناهار را باچه کسی صرف کرده اید. هم اکنون درکجا تشریف دارید. و هم اکنون خوش می گذرانید. این مطالب را  برای صفحه های شخصی خودتان و خانواده بگذارید.

تبلیغاتی را به انجام نرسانید که برایتان ضد تبلیغ باشد. و غیر حرفه ای بودن را القا نماید. تبلیغات خوب دیگران را سعی نکنید کپی و با اطلاعات خودتان ارسال کنید.

 تبلیغات خلاقانه خلق و ارسال کنید. در این زمان تبلیغاتی که پر بازده می باشد ویدئو های تبلیغی کوتاه است.

سعی کنید مطالب و تبلیغات خود را بصورت ویدئویی تهیه کنید. و آنها را بر روی شبکه های اجتماعی قرار دهید. می توانید برای تهیه تبلیغات خود از کتاب چگونه با تبلیغات بیمه بفروشیم استفاده کنید.

موفق باشید – جهانشاه محرابیان ( بیمه فروش )

میانگین امتیاز ۳.۶ / ۵. تعداد آرا: ۷

4 دیدگاه برای “راه های افزایش فروش بیمه در اسفند ماه  ( قسمت دوم )

دیدگاهتان را بنویسید