سایت خرید بیمه

هفت دلیلی که باید هر نماینده بیمه یک سایت داشته باشد

بسیاری از نمایندگان عزیز بیمه هنوز وب سایت نمایندگی یا شرکت خدمات بیمه ای خود را راه اندازی نکرده اند و بسیاری از آنها اعتقادی به داشتن سایت و فروش بیمه از طریق سایت ندارند و همچنین بسیاری از آنان در این تفکر هستند که نمی توانند با رقبای بیمه ای که سایت های قدرتمندی را راه اندازی کرده اند و میلیاردها تومان هزینه تبلیغ می دهند رقابت کنند در این مقاله قصد دارم دلایلی را بیان کنم که هر نماینده بیمه لازم است یک سایت اختصاصی برای کسب و کار بیمه ای خود داشته باشد و اجازه ندهد که افکار منفی فرصت استفاده از امکانات و دانش روز را از ایشان بگیرد با من همراه باشید و چند دقیقه وقت خود را صرف مطالعه این مقاله بفرمایید. تا شما هم اگر سایت ندارید هرچه زودتر نسبت به راه اندازی سایت و یادگیری علم بازاریابی اینترنتی اقدام کنید و چنانچه سایت دارید بهتر و مناسب تر آن را با علم روز مدیریت کنید

جایی برای صحبت کردن

داشتن سایت این امکان را به شما می دهد که مطالب و حرف های خود را در آن منتشر کنید و صدای خود را به گوش مخاطبان و علاقمندان برسانید. شما می توانید با کمترین هزینه کلیه اطلاعات و دانش بیمه ای خود را به سمع و نظر بیمه گذاران و مخاطبان خود برسانید. زمانی که سایت نداشته باشید شما این امکان را از دست خواهید داد. پس هرچه زودتر اقدام کنید و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید

راهی ارزان برای دیده شدن

سایت راهی ارزان برای بهتر دیده شدن خود شما و نمایندگی شما است. بیمه گذاران و مخاطبان باشرکت بیمه ، خودشما و تیم همکاری تان آشنا می شوند .محصولات و خدمات شرکت بیمه شما و دفتر شما را بهتر می شناسند و راحت و بهتر می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. سایت جائی است که شما به راحتی می توانید کلیه اقدامات ، خدمات و محصولات و توانائیی های را که دارید در آن به بیمه گذاران و مخاطبان خود معرفی کنید.

بازبودن ۲۴ ساعته دفتر

داشتن سایت این امکان را به شما می دهد تا دفتر بیمه شما ۲۴ ساعت شبانه روز باز باشد و هر بیمه گذار یا مخاطبی که قصد کرد در هرساعت شبانه روز با شما ارتباط برقرار کند به سایت شما سر بزند . بیمه خود را سفارش بدهد یا خریداری نماید در اصل در زمانی هم که خواب هستید یا به گشت و کذار و تفریح می پردازید هم می توانید به راحتی از طریق سایت بیمه های خود را بفروش برسانید. حیف نیست این فرصت را از دست بدهید ؟

ایجاد روابط جدید

با داشتن سایت شما به راحتی می توانید با مخاطبان و بیمه گذاران از هر جای کشور یا شهر یا حتی جهان ارتباط برقرار کنید . محصولات و خدمات خود را به آنان معرفی نماید. داشتن سایت مرزها و فاصله ها را برای شما و مخاطب و بیمه گذار بی معنی می سازد. براحتی می توانید با افراد جدید و بیمه گذاران بالقوه جدید ارتباط برقرار کنید .بسیاری از بیمه گذاران بالقوه وجود دارند که به دنبال محصولات و خدمات بیمه ای هستند که بدست افراد توانمند بیمه ای بتوانند آن را انجام بدهند. داشتن سایت این فرصت را به راحتی در اختیار شما قرار می دهد.

گسترش تبلیغات

داشتن سایت این امکان را به شما می دهد که به یک دوستدار محیط زیست تبدیل شوید. از قطع درختان و آلوده سازی محیط جلوگیر ی نمایید. زیرا شما برای تبلیغات در گذشته ملزم بودید که به تبلیغات چاپی روی بیاورید ولیکن هم اکنون از طریق سایت و بازاریابی اینترنتی می توانید بهترین تبلیغات را با کمترین هزینه در سایت خود داشته باشید .تبلیغات خود را  به راحتی حتی با کمترین هزینه برای مخاطبان و بیمه گذاران خود ارسال کنید و یا اینکه آنان را ترغیب کنید تا به تبلیغات شما پاسخ بدهند. همچنین کاری کنید که تبلیغات شما بیش از آنچه در زمان گذشته دیده می شد، دیده شود.

ارزیابی دقیق بیمه گذاران

با داشتن سایت شما به راحتی می توانید بیمه گذاران بالفعل و بالقوه خود را ارزیابی کنید. از علایق و سلایق آنان باخبر شوید. اطلاعات جامع و کاملی از آنها با کمترین هزینه بدست آورید.  بعد از بدست آوردن اطلاعات با دسته بندی آنها و تجزیه و تحلیل اطلاعات بهترین محصولات بیمه ای مطابق علایق و سلایق و بودجه ایشان به آنان ارائه کنید.حتی نیازهای پنهان آنان را تشخیص دهید و به آنها پاسخ بدهید و بیمه گذاران و مخاطبان خود را گفت زده کنید.

کسب اعتبار بیشتر و به روز بودن

داشتن سایت به کسب و کار بیمه ای شما اعتبار خاصی می بخشد . به بیمه گذاران و مخاطبان این مطلب را القا می نماید که شما با توجه به نیاز روز جامعه امکانات و تجهیزات را فراهم کرده اید.برای آرامش و آسایش و رفاه حال آنان همیشه بفکر هستید.با این کار خود تلاش می کنید که هزینه های آنان را برای بدست آوردن بیمه و خدمات بیمه ای کاهش دهید. ضمن اینکه بیمه گذاران متوجه خواهند شد که با یک نماینده با علم روز و مسلط به کار و حرفه ای روبرو هستند.در نتیجه اعتماد آنان به شما و کسب وکار شما بیشتر خواهد گردید.

دلایلی زیاد دیگری نیز می توان برای داشتن سایت در اینجا ذکر نمود. ولیکن این هفت دلیل را برای شما ذکر کردم تا هر چه زودتر بفکر این باشید که سایت بیمه ای خود را راه اندازی کنید و خودتان را به دانش بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ مسلح کنید.

چه کاری باید انجام دهید

هرگز بدون مطالعه اقدام به راه اندازی سایت نکنید. با دوستانی که در این زمینه اطلاعات و تجربه های دارند حتماً مشاوره کنید. در ابتدا بهتر است که دانش بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ را فرابگیرید. برای این منظور می توانید از اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند یوتیوپ و…. به صورت رایگان استفاده کنید و کتاب های منتشر شده در این زمینه را مطالعه نمایید . به هیچ عنوان کمال گرا نباشید. فراموش نکنید که سفر با اولین گام آغاز می شود. از یک سایت کوچک در حد و اندازه دفتر بیمه ای خود شروع کنید و بدنبال این نباشید که سایتی آن چنانی با هزینه گزاف راه اندازی کنید. به مرور که به اطلاعات در این رابطه مجهز شدید و در این کار تسلط کامل را پیدا کردید می توانید سایت خود و برنامه های خود را توسعه بدهید. از افراد خبره در این رابطه مشورت بخواهید. فراموش نکنید داشتن سایت بدون داشتن اطلاعات استفاده از سایت جز هزینه چیزی برای شما به ازمغان نخواهد آورد. هر روز به سایت تان سر بزنید و سعی کنید در هرهفته مطالب جدیدی به آن اضافه کنید. در مقالات بعدی اطلاعات بیشتری در این زمینه تقدیم شما عزیزان خواهم کرد .

به امید موفقیت روز افزون شما عزیزان

 جهانشاه محرابیان ( بیمه فروش )

میانگین امتیاز ۲.۳ / ۵. تعداد آرا: ۴

دیدگاهتان را بنویسید