فروش آنلاین بیمه

همه چیز درباره فروش آنلاین بیمه عمر

همه چیز درباره فروش آنلاین بیمه عمر

بیمه عمر در حقیقت یک سرمایه گذاری برای بیمه گذاران به حساب می آید. اما آنچه در این مطلب قصد داریم بررسی کنیم نحوه فروش آنلاین بیمه عمر به بیمه گذاران و معرفی آن و مزایای این بیمه است. اگر شما هم قصد دارید فروش بیمه عمر خود را به صورت آنلاین افزایش دهید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

آنچه در این مطلب خواهید خواند :
چگونه فروش بیمه عمر را افزایش دهیم ؟
شرایط بیمه عمر آنلاین چیست ؟
ترفندهای فروش بیمه عمر آنلاین چیست ؟
جمع بندی مطلب

چگونه فروش بیمه عمر را افزایش دهیم ؟

افزایش فروش بیمه کاملا به هنر شما بستگی دارد. درست است که در ارتباطات اینترنتی و مجازی شما و شخص مقابل همدیگر را نخواهید دید. اما هنر اصلی این است که در همین ارتباط نادیده بتوانید فروش خود را به حداکثر رسانده. و افراد را قانع کنی.د تا از مزایا و خدمات شما بهره ببرند.

در این صورت مخاطبان  مجازی همیشگی خواهید داشت زیرا راحت ترین روش استفاده از خدمات اینترنتی است که مخاطبان میتوانند از آن بهره ببرند.
شما باید با استفاده از روش های غیر حضوری که از طریق وب سایت یا صفحات اجتماعی شما انجام میشود بتوانید در حداقل زمان مطالب و بیشترین اطلاعات را به مخاطبین منتقل کنید.

پاسخگوی سوالات آنان باشید. و همچنین سعی کنید آنان را درک کنید. خود را به جای فرد مقابل قرار دهید ، اگر شما قصد خرید بیمه ای را داشته اید چه سوالاتی ذهنتان را مشغول میکرد؟ چگونه به شخص مورد نظر اعتماد میکردید؟

بر چه اساسی و انتظاراتی بیمه انتخابی خود را بررسی میکردید؟ هدف در اینجا درک متقابل فرد بیمه گذار است. شما باید بتوانید به جای مخاطبان  خود فکر کرده و به دنبال سوالات درون ذهن آنان باشید.

شرایط بیمه عمر آنلاین چیست ؟

برای بیمه عمر نیازی به شرایط خاص نبوده و هر فرد حقیقی یا حقوقی میتواند خود و افراد  سازمان یا شرکت را بیمه عمر کند. به همین خاطر فروش آن بسیار کار راحتی است.

اگر شما بتوانید توسط مزیت هایی که در کار برای خود قائل هستید ، فرد بیمه گذار را متقاعد کنید که بیمه عمر خود را از شما تهیه کند. میتوانید فروش آنلاین خود را چندین برابر کرده و در این صورت است که خواهید توانست در کسب و کار فروش بیمه عمر خود به صورت آنلاین پیشرفت کنید.

ترفندهای فروش بیمه عمر آنلاین چیست ؟

راه های فروش را گسترش دهید : راه های فروش آنلاین بیمه را افزایش دهید. از ترفندهایی استفاده کنید که میتواند فروش شما را افزایش دهید. به این منظور میتوانید از طراحی اپلیکیشن یا برنامه برای نمایندگی خود استفاده کنید.

از راه های دیگری برای فروش آنلاین استفاده کنید. از صفحات اجتماعی بهره ببرید. سعی کنید از وب سایت ها و صفحات تبلیغاتی استفاده کرده و آنها را در جهت فروش بیشتر بیمه برای خود استفاده کنید.

تمرکز خود را بر جذب بیمه گذارهای جدید بگذارید :

سعی کنید علاوه بر حفظ بیمه گذاران قدیمی ، سعی بر جذب بیمه گذاران جدید داشته باشید. از پنل های پیامک استفاده کنید. از پیج های همکاران خود برای تبلیغات بیمه عمر و جذب بیمه گذاران جدید ایده بگیرید.

خلاقیت داشته باشید :

سعی کنید متفاوت باشید. بیمه گذاران برای خرید بیمه راه های بیشماری را توسط دیگر همکاران شما تجربه کرده اند. سعی کنید تفاوت های خود را در فروش بیمه و جذب بیمه گذاران نیز نشان دهید.

از روش های تقلیدی تحت هیچ شرایطی استفاده نکنید. سعی کنید حتی در ساده ترین نوع تبلیغات برای فروش هم خلاقیت و ایده ای جدید داشته باشید. استفاده از ایده های جدید میتواند شما را متفاوت جلوه داده و در چشم بیمه گذاران جدید متفاوت ظاهر شوید.

تسهیلاتی جدید داشته باشید :

در قبال فروش آنلاین بیمه های خود هدایا و خدمات نو داشته باشید. مثلا در قبال فروش بیمه آتش سوزی ، هدایایی برای بیمه ثالث افراد در نظر بگیرید. این کار افراد را تشویق به خرید بیمه از شما خواهد کرد. بیمه گذاران به دنبال هدایا و تسهیلات بیشتر هستند. برای فروش آنلاین خود تفاوت های بسیاری میتوانید قائل شوید که شما را از دیگر رقبایتان متمایز کند.

از یادها نروید :

سعی کنید برای بیمه گذاران خود فراموش نشدنی باشید. این کار در شرایطی است که از شما به نیکی یاد شود. در مناسبت ها و شرایط گوناگون و حتی بحرانی، خود را به یاد بیمه گذاران قدیمی و حتی کسانی که هنوز جزیی از خانواده بیمه ای شما نشده اند ، بیاورید.

از پیامک ها و سرویس های ایمیل ارسال گروهی بهره مند شوید. این کار میتواند شما را جاودانه کرده و افراد را جذب کند تا در همه شرایط به سراغ شما بیایند.

ویدئوهای تبلیغاتی ذر ارتباط با بیمه عمر و مزایای آن تهیه کنید و از طریق شبکه های اجتماعی و ایمیل برای بیمه گذاران خود و بیمه گذاران احتمالی ارسال کنید . سعی کنید این ویدئو ها بنحو احسن تهیه شوند. البته کمال گرا نباشید بهتر است ابتدا شروع کنید و به مرور زمان در این کار حرفه ای می شوید .

داستان های موفقیت

و استفاده از سرمایه های بیمه عمر و خریدهای که از طریق سرمایه های بیمه عمر سایر بیمه گذاران قدیمی انجام داده اند را برای مخاطبان تعریف کنید . با دارندگان بیمه عمر و استفاده کنندگان از سرمایه بیمه عمر مصاحبه کنید و این مصاحبه ها را ضبط و با اجازه آنها منتشر کنید.

 سایت بیمه ای

خوبی طراحی کنید تا به راحتی بیمه گذاران و مخاطبان بتوانند به آن مراجعه کنند و بیمه عمر را برای خود و افراد خانواده اشان محاسبه و سفارش بدهند . در این رابطه ویدئوهای آموزشی راهنمای محاسبه بیمه عمر را تهیه کنید و بر روی سایت خود بارگذاری نمایید .

محتواهای متنی ،ویدئویی،صوتی

در ارتباط با بیمه عمر و مزایای آن تهیه کنید و برای بیمه گذاران و مخاطبان خود ارسال نمایید . دائماٌ آنها را  در ارتباط با بیمه عمر بمباران اطلاعاتی کنید. برای آنان در مختواهای خود توضسیح بدهید که نباید در داشتن بیمه عمر تعلل  ورزند زیرا امکان دارد فرصت داشتن یک بیمه عمر ارزشمند را ازدست بدهند.

بیمه عمر ارزشمندی

به بیمه گذاران و مخاطبان خود   معرفی نمایید و هرگز سعی نکنید بیمه عمر با حق بیمه کمتر و سرمایه اندک به ایشان معرفی نمایید آنچه برای خود می پسنندید را برای بیمه گذاران و مخاطبان خود نیز در نظر بگیرید.

تمرکز خود را برروی افراد با درآمد بالا قرار بدهید

و سعی کنید آنها را شناسائی و انتخاب کنید این هم به نفع شماست هم به نفع آنها زیرا می توانند حق بیمه بهتری پرداخت کنند و سرمایه ارزشمندی نیز دریافت نمایند.

نگران بحث تورم نباشید

بیمه گذاران و مخاطبان خود در باره آن بخوبی اطلاع دارند.آنها می توانند با خرید چند بیمه عمر در طول سال های انتخابی با تورم تا حدودی مبارزه کنند و سرمایه قابل قبولی را دریافت نمایند.

خانواده های که فرزند درحال تحصیل دارند

را فراموش نکنید. آنها بهترین گزینه برای محتواهای بیمه ای، بیمه عمر هستند. و می توانند از هم اکنون سرمایه تحصیلات آینده فرزندان خود را تا حدودزیادی  جمع آوری نمایند.

داشتن وب سایت

صفحه بر روی شبکه های اجتماعی باعث می گردد که بیمه گذاران و مخاطبان خود را از طریق شبکه های اجتماعی به وب سایت خود بکشانید. و با محتواهای که بارگذاری کرده اید آنان را سوق بدهید به سمت اینکه یک بیمه عمر برای خود محاسبه نمایند. و در آخر سفارش بدهند یا بر روی سایت خریداری کنند.

دوران مراجعه های حضوری

کم کم بسر خواهد آمد. و بیمه گذاران و مخاطبان شما دیگر فرصت آن را نخواهند داشت که به دفتر شما مراجعه کنند. پس از هم اکنون بفکر باشید که مراجعات آنها را به سمت و سوی صفحه های خود در شبکه های اجتماعی جلب کنید. و همچنین آنها به جای مراجعه حضوری به دفتر به سایت شما مراجعه نمایند.

جمع بندی مطلب

برای فروش آنلاین بیشتر و بهتر لازم است که شما دانشی بالاتر از فضای آنلاین و فروش در این بستر داشته باشید. لازم داشتن همچین دانشی مستلزم صرف هزینه و وقت بسیار است. ما در این وب سایت برای شما توسط مقالات و محصولات دیگر بر آن شدیم که بتوانیم با هزینه ای کمتر و صرف زمانی کمتر شما را در جهت فروش بیشتر آنلاین بیمه راهنمایی کنیم. برای استفاده از محصولات ما به بخش محصولات و برای مشاوره از بخش تماس با ما ، با ما در ارتباط باشید.شما را راهنمایی خواهیم کرد و تا آنجائی که بتوانیم اطلاعات مفیدی در اختیارتان خواهیم گذاشت.

موفق باشید

نویسنده : تحریریه بیمه فروش

منبع : بیمه فروش

درخواست ارسال مقاله

میانگین امتیاز ۳.۷ / ۵. تعداد آرا: ۳

دیدگاهتان را بنویسید