روش های افزایش فروش بیمه در دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

روش های افزایش فروش بیمه در دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

لزوم استفاده از دیجیتال مارکینگ یا همان دنیای وسیع بازاریابی آنلاین بارها و بارها در افزایش فروش بیمه بیان شده است. در این مطلب قصد داریم. به روش های استفاده از دیجیتال مارکتینگ برای فروش بیمه اشاره کنیم. و تاثیرات هر یک از این روش ها را در جذب بیمه گذارانی بیشتر با شما به اشتراک بگذاریم. اگر شما نیز به دنبال پاسخی برای تاثیرات روش های مجازی بر فروش بیمه خود هستید توصیه میکنیم حتما در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

آنچه در این مطلب خواهید خواند :

دیجیتال مارکتینگ در فروش بیمه را از کجا شروع کنیم ؟
روش های تبلیغات اینترنتی بر افزایش فروش بیمه چیست ؟
آینده بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ در جذب بیمه گذران چگونه است ؟
جمع بندی مطلب

دیجیتال مارکتینگ در فروش بیمه را از کجا شروع کنیم ؟

به کسب و کار خود دقت کنید : با توجه به نوع فروش بیمه ای که انجام میدهید ، اقدام کنید. سعی کنید برای افزایش فروش بیمه یا معرفی انواع خدمات بیمه خود بهترین شیوه را با توجه به نوع فروش انتخاب و عملی کنید. برای این کار میتوانید درگاه اصلی کاربران یا مشتریان خود را پیدا کرده و آنها را به جهاتی موثرتر سوق دهید.

برای مثال اگر شما دارای دفتری هستید و بیشتر بیمه گذاران شما  به صورت حضوری مراجعه میکنید. و تمایل دارید برای حفظ بیمه گذاران ها و افزایش بیمه گذاران جدید از دیجیتال مارکتینگ بهره مند شوید ، میتوانید آنان را به صفحات اجتماعی تان هدایت کنید و برای افزایش فروش بیمه از طریق صفحات اجتماعی هدایایی را در نظر بگیرید.

از رقبای خود جلو بزنید : رقابت به معنای داشتن اطلاعات کافی درباره نحوه فعالیت همکاران و رقبای شماست. این کار علاوه بر افزایش میزان آگاهی شما ، میتواند خود پله ای برای صعود بر قله موفقیت نیز باشد.

برای این کار نیاز دارید وب سایت رقبا و نحوه افزایش فروش بیمه آنان را زیر نظر داشته باشید. البته منظور ما الگو برداری و در کنار آن استفاده از قدرت خلاقیت است. قدرت خلاقیت برای شما میتواند نوآوری و پیشرفتی وصف نشدنی به همراه داشته باشد.

تبلیغات گسترده داشته باشید : وجه تمایز خود را با دیگر نمایندگی ها بیان کنید. اینکه بیمه گذاران به چه علت باید شما را به دیگر رقبا ترجیح دهند؟ چرا باید میان نمایندگی های دیگر شما را انتخاب کنند ؟ وجه تمایز شما با دیگر بیمه گران در چیست ؟ تمامی نکات ذکر شده را در تبلیغات بیان کنید.

از هر شیوه تبلیغاتی موثر استفاده کنید. برای آن هزینه کنید و نتایج آنها را با هم مقایسه کنید. هدف خود را مشخص کنید. هدف شما افزایش فروش بیمه به بیمه گذاران فعلی و جذب بیمه گذارانی جدید است. سعی کنید با رعایت این دو اصل و تکیه بر جذب بیمه گذارانی بیشتر فروش خود را افزایش دهید.

روش های تبلیغات اینترنتی بر افزایش فروش بیمه چیست ؟

اینستاگرم : بدون شک یکی از راه های مهم بهره گیری از تبلیغات آنلاین استفاده از اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی است. اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین شبکه های اجتماعی در سال های اخیر توانسته است. در جذب بیمه گذارانی جدید و ارتباط متقابل با بیمه گذاران قدیمی بسیار موثر واقع میشود.

در اینستاگرام صفحه ای برای فروش بیمه خود ایجاد کرده و از آن در فروش بیشتر خود بهره ببرید.ویدئو های کوتاه بیمه ای از تخفیفات بیمه ای اعلام شده از طرف شرکت بیمه متبوعتان و یا نحوه دریافت خسارت و همچنین توضیحاتی درباره هر بیمه ای تهیه کنید. و بارگذاری نمایید. این کار به کسب و کار شما رونقی تازه میبخشد.

وب سایت : برای نمایندگی خود وب سایت داشته باشید. استفاده از وب سایت میتواند شما در دنیای اینترنت و وب بیشتر معرفی کرده و بیمه گذارانی بیشتر را از موتورهای جست و جو به سمت شما بکشاند.

برای راه اندازی یک وب سایت شما نیاز به دانش طراحی وب سایت و برنامه نویسی دارید در غیر این صورت لازم است که حتما از فردی کارشناس کمک گرفته و در این باره مشورت های لازم را دریافت کنید.اینترنت منبع آموزش رایگان برای این منظور است .

ایمیل مارکتینگ : استفاده از روش ایمیل مارکتینگ مستلزم آن است که شما اطلاعات ایمیل بیمه گذاران خود را داشته باشید. این کار به شما اجازه میدهد در زمان هایی که تخفیف قائل میشود یا میخواهید فروش بیمه خود را وسیع تر کنید از قابلیت ارسال ایمیل استفاده کنید.

ایمیل می تواند در جذب بیمه گذاران زیادتر به شما کمک کند. کسب و کارهای بسیاری از ارسال ایمیل های گروهی استفاده میکنند. شما نیز میتوانید از این قابلیت تبلیغاتی بهره مند شوید.البته تمام تلاش خود را بکنید که از طریق سایت خودتان ایمیل علاقمندان را جمع آوری کنید. و هرگز ایمیل های جمع آوری دیگران را خریداری نکنید.

آینده بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ در جذب بیمه گذران چگونه است ؟

از آنجایی که دنیای گسترده دیجیتال مارکتینگ در حال وسعت است. و روز به روز بر این وسعت افزوده میشود. تمامی فرآیندهای بیمه ای به صورت خدمات غیر حضوری انجام میشوند. در این میان جذب مخاطبین نیز به صورت مجازی و آنلاین باید انجام شود.

با وجود اینکه خرید بیمه برای بیمه گذاران مانند باقی خرید باقی اجناس ملموس نخواهد بود. بهتر است توضیحات هر چه بهتر را در قالب محتواهای بیمه ای بر روی سایت و تبلیغات خود برای درک بیشتر بیمه گذاران ارائه دهید.

وفق دادن شرایط کاری خود با دنیای بازاریابی آنلاین بسیار اهمیت خواهد داشت. اینکه بتوانید شرایط کاری خود را با شرایط بازار فعلی وفق دهید. میتواند دنیای به بزرگی یک موفقیت وسیع را برای شما به همراه داشته باشد.

جمع بندی مطلب

در این مطلب آنچه درباره فروش آنلاین بیمه بود با شما در میان گذاشتیم. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از محصولات سایت استفاده کنید. و یا برای مشاوره درباره این موضوع از بخش تماس با ما ، با ما در ارتباط باشید.

موفق باشید

نویسنده : تحریریه بیمه فروش

منبع : بیمه فروش

 

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

دیدگاهتان را بنویسید