چرا باید تبلیغ کنیم ؟

چرا باید تبلیغ کنیم ؟

چرا باید تبلیغ کنیم و دراین رابطه و در این شرایط هزینه بپردازیم. سوالی است که امکان دارد ذهن ما را درگیرنماید. دراین مقاله قصد دارم هفت دلیل انجام دادن تبلیغات را برای شما عزیزان بیان کنم. پس با من بیمه فروش همراه باشید تا این دلایل را بررسی کنیم. محتوایی که فرد را ترغیب به خرید کند تبلیغ نامیده می شود. از همین جمله کمک می گیریم.بیان می کنم که تبلیغ مخاطب را ترغیب می کند که خرید خود را انجام دهد. می دانیم که افراد دوست ندارند چیزی به آنان فروخته شود، بلکه علاقمند هستند که خودشان خریداری کنند. پس با تبلیغ ما می توانیم این علاقمندی را برای فروش محصول بیمه ای خودمان در آنها بوجود بیاوریم.

۱- جذب بیمه گذاران جدید

اگر می خواهیم برای کسب و کار بیمه ای خود بیمه گذاران جدیدی جذب کنیم، بهترین راهکار تبلیغ است. باید کسب و کار خود و محصولات بیمه ای خود را تبلیغ کنیم، تا افراد جدید از ما با خبر شوندو به سمت و سوی ما بیایند و آنها را ازما تهیه نمایند.

۲- تبلیغات باید ادامه دار باشد

تبلیغات ما را بسیاری از بیمه گذاران و خریداران بیمه می بینند ولیکن در حال حاضر یا پول کافی برای خرید محصول بیمه ای ما را ندارند و یا اینکه به محصول بیمه ای ما نیاز ندارند .ویا بیمه های خود را در حال حاضربا فروشنده بیمه دیگری تمدید نموده باشند .چنانچه تبلیغات مداوم باشد در بلندمدت بیمه گذار یا خریداران بیمه تبلیغات ما را دائما مشاهده می کنند و اقدام به خرید بیمه می نمایند.

برای جذب بیمه گذاران به یک یا چند بار تبلیغ کردن نباید اکتفا نمود بلکه باید تبلیغات ما ادامه دار باشد تا تاثیر خود را بر روی خریداران و بیمه گذاران بگذارد و آنان را به سمت و سوی ما سوق دهید برای مثال اگر ما امروز یک یا چند تبلیغ برای فروش بیمه بدنده و شخص ثالث روانه بازار هدفی کنیم به دلیل اینکه فرد یا افرادی در آن بازار تازه بیمه های خودرو خود را نزد دیگری به انجام رسانده اند به آن توجه نمی کنند ولین اگر دائما ادامه دار باشد مسلما در تاریخ تمدید بیمه های خودرو با توجه به دریافت دائمی تبلیغات ما تمایل می یابد که به سمت ما بیاید .

۳- برای تاثیر گذاری در خریداران بیمه وبیمه گذاران در چرخه خرید باید تبلیغ کرد

خریداران بیمه و بیمه گذاران برای خرید بیمه معمولا از فروشنده های بیمه حق بیمه را استعلام می نمایند و در این روزها حتی سری به سایت های آنلاین فروش بیمه می زنند و استعلام حق بیمه می گیرند اگر تبلیغات در طی چرخه تمصمیم گیری برای خرید تا خرید بیمه نامه که معمولا مدت زمانی را سپری می نماید وجود داشته باشد مسلما بر روی خرید خریدار بیمه یا بیمه گذار تاثیر خواهد گذاشت .

برای مثال بیمه گذاری که می داند در ماه آینده یا دوهفته آینده بیمه شخص ثالث خودرواش منقضی می گردد و دائما دراین مدت پیام های انقضا بیمه و تمدید آن را دریافت می کند اقدام به استعلام حق بیمه می نماید و در این چرخه، فروشنده ای برنده است که بهترین و بیشترین تبلیغ و تماس را داشته باشد .

۴- تبلیغات فروش را بیشتر می کند

هدف کسب و کار ما فروش محصولات بیمه ای و کسب سود است پس باید تبلیغ کرد تا فروش بیشتر شود و درآمد ما افزایش یابد تا از پس هزینه ها بر بیایم و بتوانیم در نهایت سود قابل قبولی را هم شرکت بیمه متبوعمان کسب نماید و هم ما کسب کنیم چنانچه تبلیغات انجام ندهیم فروش مان نیز افزایش نخواهد یافت و درآمدمان هم افزایش پیدا نخواهد کرد در نتیجه با افزایش هزینه ها و کم شدن فروش دچار مشکل خواهیم شد و پس ازمدتی کسب و کارمان نابود خواهد گردید.

۵- چرخ کسب و کار با تبلیغ می چرخد

اگر تبلیغ نکنیم چگونه بیمه گذاران و خریداران بیمه از وجود ما مطلع شوند و با ما تماس حاصل کنند یا از ما خریدهای بیمه ای خود را انجام دهند چرخ هر کسب و کاری با تبلیغ می چرخد هم اکنون هم که درآمد کسب می کنیم اقدام به تبلیغ می کنیم با بیمه گذاران بالفعلی که داریم تماس می گیریم و موعود تمدید بیمه را یادآوری می کنیم و یا تخفیفات و تصمیمات را بنحوی به اطلاع شان می رسانیم پس باید بدانیم که چرخ هر کسب و کاری با تبلیغ می چرخد .

۶- برای حفظ تصویر مثبت برند خودمان باید تبلیغ کنیم

تبلیغات قدرتمند و مثبت می تواند بیمه گذاران و خریداران بیمه را در بازار رقابت امروزی به سمت و سوی ما بکشاند . در این بازار پر رقابت و با امکانات موجود شایعات و تبلیغات منفی سریع گسترش می یابند اگر ما دائما تبلیغات مثبت و قوی داشته باشیم اجازه نخواهیم داد که این تبلیغات منفی و شایعات در بازار رقابت جایگاهی داشته باشند.

۷- ما باید تبلیغ کنیم

 زیرا همکاران ما دائما درحال تبلیغ کردن هستند اگر این کار را متوقف کنیم ضمن اینکه روی روحیه تیم کاری ما تاثیر می گذارد و فروش مان کم می شود رقبا ی ما بازار را به دست خواهند گرفت و چه بسا بیمه های که تا دیروز نزد ما صادر یا تمدید می گردیدند به سمت و سوی آنان سوق یابد و همین موضوع باعث شود که روحیه خودمان و تیم فروش مان تحت تاثیر قرار گیرد و به یک باره شیرازه کارمان از هم بپاشد.

نتیجه ان که باید تبلیغات داشته باشیم و تبلیغات خود را ادامه بدهیم تا بتوانیم فروش خود را بیشتر کنیم و در بازار رقابت امروزی همچنان به فعالیت خود ادامه بدهیم و پیشرفت کنیم . پیشنهاد می کنم کتاب چگونه با تبلیغات بیمه بفروشیم؟ را تهیه و مطالعه کنید تا بتوانید تبلغات اثر بخشی داشته باشید .

موفق باشید – جهانشاه محرابیان ( بیمه فروش )

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

دیدگاهتان را بنویسید