عنوان های تبلیغاتی در فروش بیمه

تاثیرعنوان های تبلیغاتی بر فروش بیمه

در این مطلب میخواهیم به تاثیر عنوان های تبلیغاتی در فروش بیمه بپردازیم. اینکه شما از چه عنوان هایی و در چه زمان هایی برای افزایش فروش بیمه خود استفاده می کنید. نقش بسیار تعیین کننده ای در فروش بیمه و افزایش فروش آن خواهد داشت. باید موقعیت را سنجیده و با توجه به شرایط فعلی بازار را در دست بگیرید.

در این مقاله سعی داریم فاکتورهایی که در افزایش فروش بیمه و استفاده از عناوین تبلیغتی موثر واقع میشود را بررسی و برای شما بازگو کنیم.

اگر شما در استفاده از عنوان های تبلیغاتی دچار مشکل هستید، توصیه میکنیم حتما در ادامه این مطلب با وب سایت بیمه فروش همراه باشید.

بازار فعلی را بررسی کنید : برای موفقیت در استفاده از عناوین تبلیغاتی لازم است که شما بازار فعلی را بررسی کنید. اکنون شرایط مردم شهر و کشور شما چگونه است ؟

نیاز فعلی بیشتر مردم متمرکز بر چه نوع بیمه ای است ؟ آیا بیشتر آنها درخواست بیمه درمان یا بیمه عمر دارند یابیمه آتش سوزی یا بیمه مسئولیت می خواهند ؟

با یک نگاه اجمالی میتوانید این شرایط را بررسی کنید. بازار فعلی را با توجه به نیاز بیمه گذارانی که به سراغ شما می آیند ، درک کنید و یا در این مورد با همکاران خود مشورت کنید.

با توجه به شرایطی که اکنون در آن قرار دارید نیاز را دریافت کرده و از آن در جهت استفاده از یک عنوان تبلیغاتی کارساز استفاده کنید.

انتخاب عبارات صحیح :

شما باید در انتخاب کلمات برای ساخت عناوین تبلیغاتی حساسیت خاصی را به خرج دهید.

ویترین یک مغازه را در نظر بگیرید هرچه شکیل تر و بهتر طراحی شده باشد می تواند بیشتر مشتری جذب نماید پس کلمات شما ویترین کاری شماست.

شما با انتخاب کلمات درست بیمه گذاران خود را جادو میکنید. سعی کنید عبارات درست را انتخاب کرده و از آنها استفاده کنید.

مثلا در هر برهه زمانی با توجه به شرایط فعلی باید به دنبال کلمات محرک و ساخت عناوین تاثیرگذار بیمه ای باشید. عبارتی مانند فروش بیمه که در اغلب زمان ها مورد استفاده قرار گرفته است.

شاید امروزه دیگر کاربرد خود را از دست داده باشد و دچار استهلاک تبلیغاتی شده باشد .شما نمیتوانید با کلمات فروش بیمه عباراتی تاثیرگذار بسازید  و از آن بهره ببرید.

برای مثال معمولاٌعنوان فروش بیمه شخص ثالث به تنهایی نمی تواند باعث فروش زیاد برای شما شود.  بهتر است از پیشوند و پسوندهای مرتبط استفاده کنید.

برای مثال در شرایطی مانند آتش سوزی یا حوادث برای کارگران، فروش بیمه مسئولیت و آتش سوزی بسیار حائز اهمیت واقع میشود.

از این رو است که شما خواهید توانست به راحتی با ساخت عناوین تبلیغاتی مانند چگونه از طریق بیمه مسئولیت خسارات کارکنان خود را پرداخت کنیم ؟

یا چگونه باخرید بیمه آتش سوزی  مناسب از سرمایه های خود محافظت کنیم ؟ به راحتی و با توجه به شرایط فعلی موجود  می توانید فروش بیمه های خود را دو چندان کنید.

دوره ای که از عناوین تبلیغاتی استفاده میکنید :

برای استفاده از عناوین تبلیغاتی باید برنامه ریزی داشته باشید. هیچ گاه فکر نکنید استفاده از یک عنوان تبلیغاتی برای شما دستاوردهایی همیشگی در پی خواهد داشت.

عنوان های تبلیغاتی برای شما نتایجی سطحی در زمان های خاص برای شما به همراه خواهد داشت. بهتر است برای انتخاب عناوین جدید برنامه ریزی داشته باشید.

 سعی کنید در انتخاب عنوان های تبلیغات بیمه ای جدید فاکتورهای لازم را رعایت کنید.و دائما عنوان های جدید تولید کنید و آنها را امتحان کنید .

نحوه استفاده از عبارات :

بعد از ساخت عبارات جدید برای تبلیغات لازم است که شما نحوه استفاده از آنها را مشخص کنید.

بهره گیری از وب سایت کاری و شبکه های اجتماعی میتواند شما را یاری کرده و به نتایج فوق العاده در افزایش فروش بیمه برساند.

به همین منظور سعی کنید با توجه به عبارات ساخته شده تصمیم گرفته و آن را پخش کنید. ما در زیر به چند نمونه از روش های تبلیغ عبارات افزایش فروش بیمه اشاره میکنیم.

وب سایت بیمه ای  :

داشتن یک وب سایت بیمه ای میتواند قدمی در رشد کسب و کار بیمه ای شما باشد. باید سعی کنید از عناوین تبلیغاتی خود هر چه تمام تر در وب سایت خود بهره ببرید.

می توانید از آن در تولید محتوای متنی استفاده کنید. و آن را به صورت شعاری در آورده و در پایین مطالب خود از آن استفاده کنید.

همچنین میتوانید در تولید محتوای صوتی نیز از شعارهای خود استفاده کرده و سعی کنید آنها را پخش کنید.

در عکس های تولید شده توسط شما باید عناوین تبلیغاتی شما به کار رود تا هر چه موثرتر اثرات خود را بر ذهن بیمه گذاران باقی گذارد.

صفحه اینستاگرام :

استفاده از صفحات اینستاگرام یکی دیگر از روش هایی است که شما میتوانید از آن در جهت افزایش فروش بیمه های خود بهره ببرید.

این روزها که بازار صفحات اینستاگرامی داغ است شما می توانید از آنها استفاده کنید و عناوین تبلیغاتی خود را در آن با بیمه گذاران به اشتراک بگذارید.

این روش یکی از بهترین روش هایی است که می توانید در فروش بیمه از آن بهره ببرید.

صفحه اینستاگرام کاری خود را بسازید و عناوین تبلیغاتی خود را در قالب پست و استوری با بیمه گذاران فعلی و آینده خود به اشتراک بگذارید.

تلگرام :

یکی دیگر از راه های موثر در پخش عبارات تبلیغاتی استفاده از تلگرام می باشد. شما به عنوان نمایندگان بیمه باید از تمامی راه های ارتباطی با بیمه گذارهای خود بهره ببرید.

استفاده از تلگرام و کانال های تلگرامی میتواند به منزله پله ای بر موفقیت برای شما باشد.

سایر شبکه های اجتماعی :

استفاده از سایر شبکه های اجتماعی می تواند کمک بسیار بزرگی در رشد کسب و کار شما باشد.  هر کدام از بیمه گذاران می توانند دارای یک یا چندین شبکه اجتماعی باشند.

وقتی عناوین شما را بر روی شبکه های اجتماعی مشاهده نمایند تاثیر بیشتری بر روی آنها خواهد گذاشت .ضمن اینکه بیمه گذاران بیشتری را مورد خطاب قرار می دهید.

استفاده صحیح از عبارات تبلیغاتی می تواند برای شما افزایش فروش بیمه چشمگیری به همراه داشته باشد.

جهت راهنمایی بیشتر شما میتواند ازعناوین تبلیغاتی رایگان سایت و یا  قسمت تماس با ما ، همواره با ما در تماس باشید.

  با تهیه کتاب ها و محصولات سایت اطلاعات خود را درباره بازاریابی بیمه و تبلیغات و فروش بیمه افزایش داده و از آنها بهره ببرید.

موفق باشید .

نویسنده : جهانشاه محرابیان

منبع : بیمه فروش

 

میانگین امتیاز ۱ / ۵. تعداد آرا: ۱

دیدگاهتان را بنویسید