طراحی اپلیکیشن بیمه برای فروش بیمه

چگونه یک اپلیکیشن برای فروش بیمه طراحی کنیم ؟

چگونه یک اپلیکیشن برای فروش بیمه طراحی کنیم ؟

طراحی اپلیکیشن برای فروش بیمه یکی دیگر از روش هایی است که میتوان از آن برای افزایش فروش بهره برد. استفاده از برنامه ها یا همان اپلیکیشن ها میتواند در جذب بیمه گذاران بسیار موثر واقع شود. در این مطلب مفصلا درباره طراحی اپلیکیشن با شما صحبت خواهیم کرد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

آنچه در این مطلب خواهید خواند :

منظور از طراحی اپلیکیشن چیست ؟
مزایای استفاده از اپلیکیشن ها در افزایش فروش بیمه چیست ؟
یک اپلیکیشن بیمه از چه بخش های تشکیل شده است ؟
جمع بندی مطلب

منظور از طراحی اپلیکیشن فروش بیمه چیست ؟

حتما شما هم از برنامه هایی که در گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار میگیرد ، استفاده کرده اید و یا از برنامه هایی که بر روی سیستم های کامپیوتری نصب می شوند، استفاده میکنید. این برنامه ها که توسط طراحان اپلیکیشن یا برنامه نویسان طراحی و نوشته میشود. میتواند خدمات بسیار زیادی را برای بیمه گذاران در پی داشته باشد.

مزایای استفاده از اپلیکیشن ها در افزایش فروش بیمه چیست ؟

پرداخت آسان : میتوانید از این بخش دسترسی بیمه گذاران به نحوه پرداخت حق بیمه را آسان کنید. استفاده از این بخش برای کسانی که در هر زمانی دسترسی به وب سایت یا دفتر نمایندگی شما ندارند بسیار مناسب است. در طراحی اپلیکیشن ها میتوانید فروش بیمه و تمدید آن را برای بیمه گذار  به راحتی مهیا کرده و به همین روش بیمه گذاران بسیاری را جذب اپلیکیشن بیمه ای خود کنید. فرض کنید بیمه گذاری برای پرداخت حق بیمه خود آخرین روز مهلت پرداخت را میگذراند و به وب سایت یا دفتر بیمه شما هیچ گونه دسترسی ندارد. این فرد به راحتی میتواند با ورود به اپلیکیشن طراحی شده برای پرداخت وارد شده و توسط آن امور بیمه ای از جمله پرداخت حق بیمه خود را به راحتی و در کمترین زمان انجام دهد.

محاسبه حق بیمه : یکی دیگر از مزیت های استفاده از اپلیکیشن ها، در این است که فرد بیمه گذار میتواند در هر زمانی که بخواهد به اطلاعات خود دسترسی داشته و از آن استفاده کند. از جمله این اطلاعات میتوان به محاسبه دقیق و هوشمند حق بیمه اتومبیل اشاره کرد. شاید وی بخواهد تعرفه های بیمه اتومبیل را مشاهده و در جریان آنها قرار بگیرد. با استفاده از اپلیکیشن بیمه گذار میتواند هر نوع بیمه اعم از ثالث یا بدنه را مشاهده و در جریان تعرفه های آن قرار بگیرد. همچنین میتواند اطلاعات به روز را مشاهده و محاسبات دقیق را انجام دهد.

اطلاع رسانی : در این بخش شما میتوانید کلیه اطلاع رسانی های مربوط به بیمه ها را منتشر کرده و در اختیار بیمه گذاران خود قرار دهید. همچنین میتوانید برای هر بیمه گذار شخصا پیام  در صندوق پیام های وی ارسال کنید. این کار باعث خواهد شد تا فرد بیمه گذار تمامی اطلاعیه ها و پیام های لازم را به صورت کامل بر روی گوشی و در همان لحظه دریافت کند. فرض کنید بیمه گذاری پرداخت بیمه خود را فراموش کرده است شما میتوانید در قسمت اطلاع رسانی ها یا صندوق پیام ، همان روز یا روزهای قبل تر برای وی پیامی مبنی بر اطلاع رسانی ارسال کرده و به فرد اطلاع دهید.

 

پرداخت خسارت آنلاین : در این بخش از اپلیکیشن میتوانید با طراحی بخش خسارت آنلاین ، بدون نیاز به حضور کارشناس خسارت بیمه گذاران خود را راهنمایی کرده و در جهت پرداخت سریع خسارت آنان را یاری کنید. به این منظور برای پرداخت سریع خسارات میتوانید از طریق اپلیکیشن بخشی را طراحی کنید تا فرد در صورت حادثه به صورت آنلاین مدارک خود را که شامل عکس و … است بارگذاری کرده تا میزان خسارت برآورد شود یا به سیستم خسارت پرداخت آنلاین شرکت بیمه متبوع خودتان وصل شود و همچنین پس از برآورد خسارت بیمه گذار می تواند به صورت آنلاین از مبلغ میزان خسارت واریزی به حساب خود مطلع شود و اطلاعات برآورد خسارت را دریافت نماید.

یک اپلیکیشن بیمه از چه بخش های تشکیل شده است ؟

فروش آنلاین : یکی از مهمترین بخش های یک اپلیکیشن بیمه ایجاد بخش فروش آنلاین انواع بیمه است. شما میتوانید تمامی بیمه های تحت پوشش خود را به راحتی به فروش رسانده و از طریق اپلیکیشن بیمه ، افراد بیمه گذار خود را راهنمایی کنید تا خریدی آسانتر داشته باشند. به همین منظور استفاده از این اپلیکیشن ها میتواند بسیار مورد پسند بیمه گذاران شما قرار بگیرد. و خود عاملی برای حفظ بیمه گذاران فعلی و نیز جذب بیمه گذارانی جدید باشد.

سیستم احراز هویت از طریق اس ام اس و ایمیل : برای احراز هویت آسان  بیمه گذار میتوانید از طریق اپلیکیشن طراحی شده بخشی را برای احراز هویت بر اساس شماره همراه ثبت شده در سیستم بیمه و هچنین آدرس ایمیل افراد طراحی کنید. این کار میتواند مرحله احراز هویت بیمه گذار را فراهم کند تا بتوانید از طریق آن بیمه گذاران را شناسایی کرده و خدمات دهی به آنان را آسان کنید.

گزارش گیری مدیریتی : در این بخش از اپلیکیشن میتوانید محیطی را برای فرد بیمه گذار فراهم کنید تا بتواند هر گونه گزارش گیری اعم از استعلام سوابق بیمه ای را برایبیمه گذار فراهم کنید. در این بخش بیمه گذار میتواند در هر زمان و هر مکان که باشد به اطلاعات و سوابق بیمه ای خود دسترسی داشته باشد. بیمه گذاران بسیاری مایلند سوابق بیمه ای خود را پیگیری و از آنان آگاهی داشته باشند با طراحی این بخش از اپلیکیشن میتوانید آنها را به خواسته شان برسانید.

سیستم رضایت سنجی و پیشنهادات : در این بخش از مطلب میخواهیم به بخش رضایت سنجی یا بیمه گذار محور اپلیکیشن ها اشاره ای داشته باشیم. در این قسمت بیمه گران میتوانند بخشی را راه اندازی کنند تا بتوانند از طریق آن به میزان رضایت بیمه گذاران خود پی ببرند. با طراحی بخش رضایت سنجی میتوانید ارتباط موثرتری با بیمه گذاران خود برقرار کنید به آن معنا که با اهمیت دادن به نظرات و پیشنهادات آنان در جهت بهبود اپلیکیشن و خدمات رسانی تلاش کنید و برای رسیدن به طراحی بهتر و استفاده موثرتر از اپلیکیشن طراحی شده نظرات آنها را با خودشان به اشتراک بگذارید.

جمع بندی مطلب

در این مطلب درباره طراحی اپلیکیشن های بیمه با شما صحبت کردیم. شما نمایندگان بیمه عزیز برای داشتن ارتباطی موثرتر با بیمه گذاران خود میتوانید از طراحی اپلیکیشن ها استفاده کرده و از مزایای آنها بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید از محصولات سایت ما استفاده کنید و یا از طریق بخش تماس با ما ، برای مشاوره بیشتر با ما در ارتباط باشید.

موفق باشید

نویسنده : جهانشاه محرابیان

منبع :  بیمه فروش

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

1 دیدگاه برای “چگونه یک اپلیکیشن برای فروش بیمه طراحی کنیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید