محتوای سئو شده برای فروش بیمه

چگونه یک محتوای سئو شده برای فروش بیمه تولید کنیم؟

چگونه یک محتوای سئو شده برای فروش بیمه تولید کنیم؟

برای داشتن وب سایتی پویا بیمه ای لازم است که شما از محتوایی با کیفیت و بهینه سازی شده استفاده کنید. وب سایت فروش بیمه باید اصل اول سئو را که استفاده از محتوای غیر تکراری است رعایت کرده و از آن نهایت بهره را ببرد. پس در این مطلب قصد داریم فاکتورهایی که باید رعایت شوند تا محتوایی یونیک تولید شده و کیفیت وب سایت بیمه ای شما را افزایش دهد را برای شما بیان کنیم. اگر شما هم تصمیم به ایجاد وب سایت فروش بیمه گرفته اید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

آنچه در این مطلب میخوانید :

چگونه محتوای با کیفیت برای فروش بیمه تولید کنیم؟
چگونه کلمات کلیدی مناسب برای افزایش فروش بیمه را پیدا کنیم؟
جمع بندی مطلب

چگونه محتوای با کیفیت برای فروش بیمه تولید کنیم؟

اصل موضوع را مشخص کنید : موضوع مد نظرتان را مشخص کنید. شما درباره چه موضوعی میخواهید بنویسید ؟ هدفتان از نوشتن مطلب چیست ؟ در نهایت میخواهید مطلب مورد نظر برای شما چه پیامدهای مثبتی در پی داشته باشد ؟ باید بر اصل موضوع متمرکز شوید و در تمام مطلب به آن اشاره کنید. اگر میخواهید درباره فروش بیمه عمر مطلب بگذارید. نباید مثالی در رابطه با بیمه آتش سوزی یا بیمه باربری در مطلب خود بگجانید. اصل موضوع بیمه عمر است که آن  را مشخص کرده ایدو در جای جای محتوا درباره آن صحبت می کنید.

کلمات کلیدی مناسب پیدا کنید : برای نوشتن مطلبی بهینه سازی شده لازم است که از کلمات کلیدی پر کاربرد استفاده کنید. این کار باعث میشود مطالب شما در موتورهای جست و جویی مانند گوگل دیده شده و به چشم بیاید. بهتر است برای اینکار کلمات کلیدی مرتبط که بیشتر جستجو می شوند را پیدا کرده و در طول محتوا بیمه ای از آن استفاده کنید. برای این منظور میتوانید از ابزارهای بسیاری که برای یافتن کلمات کلیدی طراحی شده اند ، استفاده کنید.

استفاده از لینک های داخلی : یکی دیگر از فاکتورهایی که به محتوای شما کیفیت میدهد استفاده از لینک های داخلی است. لینک های داخلی به معنای استفاده از لینک های درون سایت شماست که میتواند بیمه گذاران را به مطالب دیگرتان ارجاع دهد. یعنی اینکه مطلبی را به یکی دیگر از مقالات یا نوشته های دیگر در سایت خودتان پیوند بدهید این کار باعث خواهد مطالب شما بازدید بیشتری داشته و در نتایج رتبه وب سایت شما بسیار موثر واقع شود. لینک های داخلی میتواند کمک رسان مناسبی برای شما باشد تا بتوانید موتورهای جست و جو را بهتر به وب سایت خود راهنمایی کرده و بازدید سایت را افزایش دهید.

استفاده از لینک های خارجی : لینک های خارجی به معنای استفاده از لینک هایی است که به سایت های معتبر و مرتبط با موضوع وب سایت شما اعمال میشود. این لینک ها میتواند بر اعتبار وب سایت شما موثر واقع شده و بتواند آنها مورد بازدید بالاتر قرار دهد. برای استفاده از لینک های خارجی کافی است تنها مطلب یا صفحات سایت خود را به سایت های معتبر و مرتبط مانند سایت شرکت بیمه متبوع خودتان یا سایر سایت های معتبر در ارتباط با مطلب شما پیوند بدهید و از آن استفاده کنید.

عنوان های مناسب : استفاده از عناوین یکی دیگر از نکاتی است که باید حتما به آن دقت کنید. برای استفاده از عناوین مناسب لازم است که حتما از کلمات کلیدی در عناوین استفاده شود برای مثال اگر کلمه کلیدی شما فروش بیمه عمر است، حتما دارای عنوانی با این کلمات کلیدی باشید.مانند اینکه چگونه فروش بیمه عمر خود را افزایش بدهیم ؟

این کاربه بهبودی سئو و بهینه سازی وب سایت شما کمک های بسیاری خواهد کرد. در صورت نیاز لازم است که حتما از این کلمات در زیر عنوان ها نیز استفاده کنید.

چگونه کلمات کلیدی مناسب برای افزایش فروش بیمه را پیدا کنیم؟

برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب شما راه های بیشماری را پیش رو دارید. ما میخواهیم در این قسمت از مطلب به معرفی ابزارهای رایگان برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب بپردازیم.

 

ابزار سرچ گوگل : یکی از ابزارهای رایگان و بسیار پر کاربردی که برای یافتن کلمات کلیدی مناسب و پر کاربرد مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده از موتور جست و جوی گوگل است ، شما میتوانید در کادر سرچ گوگل عبارت مورد نظر را سرچ کرده تا کلمات کلیدی مرتبطی که روزانه بیشتر مورد جست و جو قرار میگیرند در پایین ترین قسمت صفحه اصلی جست و جوی گوگل برای شما ظاهر شود. این عبارات بیشترین جست و جوی روزانه را به خود اختصاص میدهند. شما از این طریق میتوانید کلمات کلیدی مناسب را پیدا و درباره آنها مطلب بنویسید.

استفاده از آمارگیر وب سایت : اگر شما برای وب سایت خود آمارگیر راه اندازی کرده باشید. حتما عباراتی که بیمه گذاران با جست و جوی آنها وارد وب سایت شما شده اند را در دسترس خواهید داشت. به این منظور لازم است که حتما از ابزار آمارگیری دقیق استفاده شده تا عبارات کلیدی پر کاربرد برای شما دسته بندی و نمایش داده شود.

بررسی مطالب پر بازدید سایت های رقیب : برای این منظور میتوانید از وب سایت های مشابه و رقیب خود بهره ببرید. موضوع مطالب آنها را مورد بررسی قرار داده و از کلمات کلیدی که در مطلب استفاده میکنند و به صورت بولد شده هستند ، بهره ببرید. برای این کار مطالب آنها را دقیق مورد بررسی قرار دهید. و موضوع اصلی را پیدا کنید. البته به هیچ عنوان نباید تقلید کنید زیرا این کار برای بیمه گذاران خسته کننده خواهد شد. سعی کنید در تولید محتوا با موضوع اصلی نهایت خلاقیت را به خرج دهید. این کار برای وب سایت شما بسیار سودمند خواهد بود و در طولانی مدت شما را به یک منبع جامع اطلاعاتی موثق تبدیل خواهد کرد.

جمع بندی مطلب

در این مطلب مفصلا درباره نحوه تولید یک محتوای بهینه شده برای فروش بیمه با شما صحبت کردیم. راه های انتخاب کلمات کلیدی مناسب را بیان و روش های رایگان آن ها را معرفی کردیم. اگر شما خواهان تولید یک محتوای نمونه برای وب سایت خود در جهت افزایش فروش بیمه هستید. میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از محصولات سایت استفاده کرده و یا برای مشاوره از طریق بخش تماس با ما ، با مشاورین ما در ارتباط باشید.

موفق باشید.

نویسنده : جهانشاه محرابیان

منبع : بیمه فروش

 

 

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

دیدگاهتان را بنویسید