Sell more insurance

چگونه در این ماه پایانی سال بیمه های بیشتری بفروش برسانیم ؟

فروش بیمه بیشتر در یک ماه پایانی سال یک هزار وسیصد و نودو نه ، معمولاً در این زمان تعداد مراجعه بیمه گذاران به دفاتر ما بیشتر می شود.

باید وقت را غنیمت شمرد و در این روزها تعداد فروش بیمه را بیشتر کنیم و فروش های خود را افزایش دهیم.

 در این مقاله سعی بر آن دارم تا با ارائه راهکارهایی  ساده بتوانیم فروش بیمه های خود را بیشتر کنیم و درآمد مناسبی را در کسب نماییم.

پس با من بیمه فروش تا انتهای این مقاله همراه باشید تا این  راهکارها را فرا بگیریم و از آنها در این فرصت باقی مانده وحتی سال جدید بنحو احسن استفاده کنیم.

همگان را از حضور خود در منطقه با خبر سازید !

بهترین راهکار این است که در منطقه ای که دفتر بیمه شما در آنجا قرار دارد همه همسایگان و همجواران خود را از حضور خودتان و دفتر بیمه اتان در آن منطقه باخبر سازید.

 مهم نیست که چندین سال است در آن منطقه حضور دارید و فعالیت می کنید. بسیاری از همسایگان شما تغییر کرده اند و یا اینکه شما را فراموش نموده اند. و به دفاتر دیگر رفته اند و بیمه های خود را تمدید نموده اند. یا به تازگی محل زندگی خود را به منطقه فعالیت شما منتقل نموده اند یا کسب و کار در منطقه شما راه اندازی کرده اند.

لازم است که آنان را از حضور خود باخبر سازید برای این کار از طریق پنل های ارسال پیامک اقدام به ارسال پیامک منطقه ای در مناطق نزدیک به دفتر خود کنید این امکان در اکثر پنل های ارسال پیامکی وجود دارد.

زمانبندی مناسبی را انتخاب کنید. و یک پیامک تاثیر گذار در فواصل زمانی مناسب برای مناطق نزدیک دفتر خود ارسال کنید. نگران این نباشید که اکثر بیمه گذاران پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند. هر تعدادی که ارسال شود یک مزیت برای شماست. در آینده می توانید بررسی کنید که چه تعداد پیامک ارسال شده است. و چه تعداد ارسال نشده است.

برای آنانی که ارسال نشده است. از طریق شبکه های اجتماعی مانند واتس آپ ، تلگرام  و …. یا از پنل های ارسال پیامکی که برای شماره های که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند نیز پیامک ارسال می کنند ،می توانید ارسال کنید.

 مهم این است که شما در یک هفته، سه مرتبه بتوانید برای یک منطقه پیامک ارسال کنید. سعی نکنید مناطق زیادی را انتخاب کنید. بلکه روی منطقه نزدیک به دفتر خود که دارای تعداد افراد بیشتری است تمرکز کنید.

اگر بخواهیم یک ماه اسفند را در نظر بگیریم. شما دوازده مرتبه باید پیامک منطقه ای ارسال کنید. پس هم اکنون بنشینید و عنوان هایی تهیه کنید. و پنل پیامکی خود را تنظیم کنید. تا در موعدهای مقرر پیام های تبلیغی شما را برای منطقه نزدیک به دفتر خود یا مناطق نزدیک به دفتر خودتان ارسال نمایند .

بیمه گذاران سال قبل خود را دریابید

اگر چه شرکت های بیمه برای بیمه گذاران سال قبل پیامک ارسال می نماید. ولیکن شما هم باید این کار را از طریق دفتر خود انجام دهید.  متون پیامکی جذاب و  ترغیب کننده بهتر است با نام و کد نمایندگی شما باشد. و تلفن دفتر شما در آن درج شده باشد.

 بهترین کار این است که ده روز قبل از تمدید بیمه یک پیامک ارسال کنید. پیامک شرکت بیمه پنج روز قبل از تمدید ارسال می شود. و مجددا  سه روز قبل از تمدید بیمه پیامک دوم شما باید ارسال گردد.

 با این حساب در یک فاصله زمانی ده روزه بیمه گذار سه پیامک دریافت نموده است. ضمن اینکه پنج روز قبل از تمدید بیمه نامه باید با بیمه گذار تماس تلفنی داشته باشید.

 چرا باید این کار را بکنید ؟

برای اینکه در این روز پیامک شرکت بیمه ارسال می شود. با تماس شما چه قبل از پیامک چه بعد از پیامک بیمه گذار متوجه می شود که شما پی گیر کار هستید. و اجازه نمی دهید که بدون بیمه بماند.

 در روز تمدید مجددا تماس تلفنی را برقرار کنید. تا بیمه نامه نزد شما تمدید گردد. حتما پیامک با نام ایشان و اطلاعات خودتان ارسال کنید.

 برای مثال بنویسید آقای محرابیان بیمه اتومبیل پراید شما در تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ منقضی می گردد. برای تمدید به دفتر ما مراجعه کنید. یا با شماره …. تماس بگیرید. فراموش نکنید که  بیمه گذاران از فروشنده بیمه پی گیری خوششان می آید .

فراموش شدگان را باز گردانید

بساری از افراد بوده اند که در سال های گذشته  جزو بیمه گذاران شما بوده اند. ولیکن هریک بنا به دلایلی از نزد شما رفته اند. در همین ماه پایانی سال تعداد زیادی بیمه گذار در سال های قبل داشتید که از نزد شما رفته اند .

این بهترین فرصت است که مجددا آنها را به دفتر خود بازگردانید. و روابط تان را با آنان بهتر کنید پس آنها را فراموش نکنید.

 لیست بیمه های سال های قبل را حداقل ۵ یا شش سال یا بیشتر را استخراج کنید.  پیامک ارسال و تماس بگیرید. و جویای احوال و کارشان شوید. و تجدید خاطرات کنید.

 مطمئن باشید که بسیاری از این افراد از شما بخاطر پی گیری و ارزشی که برایشان قائل می شوید تشکر خواهند نمود. حتی اگر مراجعه نکنند. همین که مجددا شما خودتان را به آنها یادآوری کرده اید زمینه ای می شود تا ارتباط قطع شده ترمیم گردد. ومجددا به سمت شما باز خواهند گشت .

فرم را دانلود کنید

بر روی سایت بیمه فروش فرم جمع آوری اطلاعات بیمه گذاران را بصورت رایگان قرار داده ایم این فرم را دانلود کنید. و از روی آن تعداد زیادی کپی تهیه کنید.

 از هر بیمه گذاری که در این روزها به دفتر شما مراجعه می کند. خواهش کنید تا اطلاعات چندنفر از دوستان ، آشنایان ، همکاران ،اقوام خود را که به بیمه احتیاج دارند در آن ثبت کنند .

بسیاری از بیمه گذاران این کار را با دل و جان انجام می دهند. و کسانی هم هستند که طفره می روند. مهم نیست. مهم آن است که یک تعداد اطلاعات بدست بیاورید.

 سریعا با افرادی که اسم و مشخصات آنها را بدست آورده اید تماس بگیرید. و از آنها بخواهید که کار بیمه ای خودشان را با شما انجام بدهند. تا فروش بیمه بیشتری داشته باشید.

 نگران نباشید. یا قبول می کنند. یا قبول نمی کنند. اگر قبول کردند که شما به هدف تان رسیده اید. اگر هم قبول نکردند. شما خودتان را به آنها معرفی کرده اید. و آنان از وجود شما مطلع گشته اند.

 ضمن اینکه اطلاعات آنها را دارید. و بعد از این اطلاعات بیمه ای بیشتری برای آنها ارسال می کنید. تا یک روز بالاخره به سمت شما بیایند.

در هنگام تماس بیان کنید که فلان بیمه گذار شما را معرفی نموده است. و ایشان کارهای بیمه ای خود را با ما به انجام می رساند.

کافیست ده درصد افرادی که به شما معرفی شده اند کارهای خود را نزد شما بیاورند. این ده درصد را شما ، در سال قبل نداشتید. و امروز آنها را به بیمه گذاران خود اضافه کرده اید.

در خواست کنید

بسیاری از نمایندگان بیمه فراموش می کنند . از بیمه گذارانی که به دفاتر شان مراجعه می کنند درخواست نمایند که دفتر بیمه ما را به سایر دوستان و آشنایان و بستگان خود معرفی کنید.

 این یک درخواست کوچک است که به راحتی بیمه گذاران آن را می پذیرند. و این کار را انجام می دهند. وحتی می توانید بابت این کار از هدایای تبلیغی استفاده کنید.

چنانچه بیمه گذاری از طرف یک بیمه گذار دیگر معرفی شده بود برای بیمه گذاری که این فرد را معرفی نموده است یک هدیه ای  از هدایای تبلیغی خود ارسال کنید. تا به طوری از ایشان تشکر کرده باشید. و بابت این کارشان پاداشی دریافت کرده باشند. تا به مرور این معرفی ها افزایش بابد.

فراموش نکنید که اگر بیمه گذاری از طرف یک بیمه گذار قدیمی معرفی شده است حتما باید با فرد معرفی کننده تماس بگیرید. و از ایشان بخاطر این خدمت تشکر و قدر دانی کنید .

یکی از خصوصیات اخلاقی ما ایرانی ها این است که دوست داریم به همنوعان خود کمک کنیم. بسیاری بیمه گذاران از این درخواست شما استقبال می کنند. و به راحتی دفتر شما را به دیگران معرفی می نمایند.

یا اینکه اطلاعات دیگران را در اختیار شما قرار می دهند. امکان دارد شاهد این مطلب باشید که بیمه گذار از نزد شما با دوست خود تماس بگیرید. و از ایشان درخواست کنند که بیمه اتومبیل خود را با شما به انجام برساند .

تعلل نکنید و به همکاران خود گوشزد کنید که حتما این درخواست را از بیمه گذاران داشته باشند. این کار باعث میشود تا رشد خرید بیمه شما به صورت صعودی بالا رود.

تعهدات مالی

بسیاری از کارکنان دفاتر و نمایندگان بیمه عادت کرده اند که تعهدات مالی حداقل را در بیمه های شخص ثالث به بیمه گذاران ارائه بدهند. همان را بفروش  برسانند.

معمولاٌنمایندگان ترس  دارند که بیمه گذار نپذیرد. و دفتر ایشان را ترک نمایند. و یا می گویند همین را هم به زور خریداری می کنند.

 در حال حاضر هم بیان می کنند: با این تبلیغات استارت آپ های بیمه ای که بیمه گذاران دریافت می کنند. اگر حق بیمه بیشتر اعلام کنیم بطور کل از دست می روند .

باید عرض کنم عزیزان اینگونه نیست. بیمه گذاران دوست دارند که بیمه های خوب را خریداری کنند. کافی است شما و همکاران تان وقت بگذارید. و تعهدات مالی بالاتر را خوب توضیح بدهید.

 تا بعد مشاهده کنید بیمه گذاران چگونه تعهدات بیشتر را خریداری می کنند.  و بیمه بیشتری با تعهدات بالاتری بفروش می رسانید .

چند انتخاب

برای این کار سه تعهد را در نظر بگیرید و معرفی کنید. تعهد بالا ، حد وسط و حداقل معمولا بیمه گذاران تعهد حد وسط را خریداری می کنند. همین کار باعث می شود فروش شما بیشتر و درآمد شما نیز بیشتر گردد. و بیمه گذار هم تعهدات بهتری خریداری نماید. تا در زمان حادثه دچار ضرر و زیان نشود .

 اکثر کارکنان دفاتر یا فروشنده های بیمه عادت کرده اند که نرخ دهی را از روی جداول از قبل تعبیه شده به بیمه گذاران اعلام کنند، این کار خطاست.

کمی تغییرات ایجاد کنید. سه نوع تعهدات بالا را انتخاب کنید و از تعهد حداکثری نرخ دهی را شروع کنید.و تلاش کنید که بیمه را با حداکثر تعهدات که به نفع بیمه گذار هم هست بفروش برسانید .

البته یادتان باشد که گزینه های انتخابی بیمه گذار را زیاد نکنید.  نتیجه عکس حاصل می شود. و بیمه گذار امکان دارد دفتر شما را ترک کند. هرچه گزینه ها کمتر باشد نتیجه بهتر است. خود نماینده سعی نماید که بر نحوه ارائه تعهدات به بیمه گذاران توسط همکاران نظارت داشته باشد. و ایرادات را رفع نماید.

اگروقت صرف کنید. و با بیان واقعیات توضیحات کاملی  را در اختیار بیمه گذاران  قرار بدهید. خودتان مشاهده خواهید کرد  که بیمه گذار براحتی تعهدات بالا و آن هم بصورت نقد را خریداری می کند . پس تعلل نکنید. انجام بدهید. تا رشد خرید بیمه خود را افزایش دهید.

سریع محاسبه کنید

هم زمان که برای بیمه گذار بیمه شخص ثالث صادر می کنید. سریعا حق بیمه بدنه خودرو بیمه گذار را نیز محاسبه کنید. و به بیمه گذار پیشنهاد بدهید که خودرو خود را نیز بیمه بدنه نماید.

برای اینکه بتوانید در فروش سایر بیمه ها در کنار بیمه شخص ثالث تبحر پیدا کنید. پیشنهاد می کنم کتاب الکترونیکی« چگونه درهنگام فروش بیمه شخص ثالث سایر بیمه ها را بفروش برسانیم؟ » را از سایت بیمه فروش دانلود و مطالعه کنید.

در هنگام پیشنهاد  بیمه بدنه نمودن به بیمه گذار دو حالت وجود دارد. یا قبول می کند که شما کار را به انجام می رسانید. و بیمه بیشتری بفروش می رسانید.  یا اینکه قبول نمی کند. شما اطلاعات تماس این بیمه گذار و اطلاعات خودروی ایشان را دارید.

 مبلغ بیمه بدنه محاسبه شده را در طی روزهای آتی با یک پیامک تاثیر گذار پیامک می کنید. یا مجددا تماس تلفنی می گیرید. و آن را اعلام می کنید. که خودروی خود را بیمه بدنه کنند.

 نگران نباشید. بیمه گذار از دست شما عصبانی نمی شود. او برای تصمیم گیری نیاز به پی گیری دارد. که اگر شما پی گیر شوید حتما تصمیم خواهد گرفت. و خودرو خود را بیمه بدنه نیز خواهند نمود. پس فرصت معرفی بیمه بدنه و بیمه بدنه نمودن خوردو بیمه گذار مراجعه کرده به دفتر خودتان را از دست ندهید.

بیمه عمر بفروشید

با توجه به شرایط موجود و تبلغات گسترده هم اکنون بیمه عمر به نحو خوبی در بین خانواده ها شناخته شده است. اگر کتاب الکترونیکی « چگونه درهنگام فروش بیمه شخص ثالث سایر بیمه ها را بفروش برسانیم؟ » را مطالعه کرده باشید.

در آن کتاب برای شما عزیزان توضیح داده ام که چگونه در کنار صدور بیمه شخص ثالث می توانید به راحتی بیمه عمر بفروش برسانید. برای اینکه در این کار تبحر پیدا کنید. این کتاب را حتما دانلود و مطالعه کنیدتا بتوانید فروش بیمه بیشتری داشته باشید.

 به شما قول می دهم که با مطالعه این کتاب در همین ماه پایانی درآمد شما چندین برابر خواهد شد. و راهکارهای آن می تواند در آینده نیز به درآمد شما بیفزاید .

بیان کنید که یک سال دیگر به همین راحتی از عمر گذشت. و چه عزیزانی که در این یک سال از بین ما رفتند. و دیگر نیستند. واین ویروس منحوس کرونا چه بلائی که سر جهان در نیاورد.

  پس بهتر نیست که یک بیمه عمر داشته باشید. و برای آینده خود اندوخته ای جمع آوری نمایید. و نگرانی مالی برای  خانواده خود نداشته باشید .

هستند بیمه گذارانی که از پیشنهادات شما اسقبال کنند. ضمن اینکه خود شما با پیشنهاد دادن در این کار مهارت خاصی را کسب خواهیدکرد. و براحتی می توانید بیمه گذاران را متقاعد کنید تا بیمه های که برایشان نفع دارد را از شما خریداری نمایند. کافیست شروع کنید. تا خودتان مشاهده کنید که چقدر به راحتی بیمه نامه بفروش می رسانید.

 گرانی اجناس

تهیه کالا و اجناس و لوازم و اثاثیه منزل و همچنین تعمیرات و بازسازی در این روزها بسیار هزینه بر شده است. و کافی است که یک اتفاق ناگوار سرمایه های ارزشمند یک بیمه گذار را از بین ببرد. و همه معادلات زندگی را بر هم ریزد.

 وظیفه ما نمایندگان بیمه است که پیشگیری کنیم. و بیمه گذاران را مطلع سازیم. پس در این ماه پایانی سال و همچنین در ماه های آینده سعی و تلاش خود را براین قرار بدهیم که در کنار فروش بیمه شخص ثالث و صدور آن بیمه آتش سوزی منازل مسکونی و مراکز اداری ئ تجاری و صنعتی و غیر صنعتی را نیز معرفی کنیم. و پیشنهاد بدهیم. تا فروش بیمه بیشتری داشته باشیم .

البته دچار این اشتباه نشوید که بایک تعهد خاص و با یک حق بیمه خاص منازل همه بیمه گذاران را بصورت ناقص بیمه نمایید .

بلکه با توجه به خواسته های بیمه گذار و حق بیمه ای که خواهان پرداخت است. پوشش های مناسب را در نظر بگیرید. و بیمه نامه را صادر کنید .

بسیار مشاهده شده است که نماینده های بیمه یک حق بیمه خاص با یک تعهد خاص را مدنظر قرار می دهند. و حتی در تبلیغات خود آن را تبلیغ می کنند. و همه بیمه گذاران را با همان تعهدات تحت پوشش قرار می دهند.

 برای مثال« با ده هزار تومان منزل خود را بیمه آتش سوزی کنید» این عمل فرصت های بیشماری را از شما سلب خواهند نمود. و همچنین بیمه نامه با پوشش های مناسبی صادر نخواهید کرد.

اگر بیمه گذار دچار حادثه شود متاسفانه نمی تواند به خسارت واقعی خود برسد. در نتیجه محصول بیمه ای شما را بی ارزش حساب می کند. و فکر می کند که ضرر وزیان کرده است که با شما کارهای بیمه ای خود را به انجام رسانده است.

کتاب الکترونیکی 

اگر کتاب الکترونیکی « چگونه درهنگام فروش بیمه شخص ثالث سایر بیمه ها را بفروش برسانیم؟ »را مطالعه کرده باشید. من در آن کتاب برای شما عزیزان توضیح داده ام که چگونه در کنار صدور بیمه شخص ثالث می توانید به راحتی بیمه اتش سوزی بفروش برسانید. برای اینکه در این کار تبحر پیدا کنید. این کتاب را حتما دانلود و مطالعه کنید.

مطمئن هستم که الان در ذهن خود می گویید با این بخشنامه های جدید بیمه مرکزی همان بیمه گذاران سال های قبل را از دست ندهیم باید خدارو شکر کنیم.

 من هم مثل شما عزیزان نماینده بیمه هستم. و کاملا به این موارد واقفم. ضمن اینکه بنابر سمتی که عزیزان نماینده به بنده و همکاران عزیزم داده اند بیشتر از پیش با این مسائل آشنا هستم .

ولیکن همه این بخشنامه ها و دستورالعمل ها برای بهبود بازار و صنعت بیمه و اصولی کردن کارهاست. نگران نباشیم . در یک مقطع چند بیمه نامه تمدید نمی گردد در آینده نزدیک اتفاقات بسیار خوبی رقم خواهد خورد. و بیمه گذاران بیشتری میل به بیمه های آتش سوزی پیدا خواهند کرد.

هر سکه دو رو دارد بهتر است روی دوم آن را نیز در نظر بگیریم .در آینده فروش بیمه بیشتری را تجربه خواهیم کرد.

دختر شامی را فراموش نکنید

دختر شامی عبارت است از دوستان ، خانواده ، تویتر و سایر شبکه های اجتماعی که بیمه گذاران را تحت تاثیر خود قرار می دهند. وامروزه هر بیمه گذاری در یک یا چند شبکه اجتماعی حضور فعال دارد. و از این شبکه های اجتماعی تاثیر می گیرد.

 و یا اینکه تاثیر خود را از خانواده و دوستان می گیرد. پس باید در شبکه های اجتماعی حضوری فعال داشته باشیم. تا بتوانیم بیمه گذاران بیشتری را تحت تاثیر قرار دهیم. و فروش بیمه بیشتری را به سرانجام برسانیم.

حتی الامکان سعی کنید افراد ساکن در شهر خود را جزو دنبال کننده های خود قرار بدهید. و تبلیغات بیمه ای تاثیر گذار خود را در این شبکه های اجتماعی قرار بدهید.

 مطلبی که نباید فراموش کنید این است که آدرس پستی دفاتر و اطلاعات تماس دفاتر خود را بطور کامل و صحیح در تبلیغات خود قرار بدهید. تا بیمه گذاران براحتی بتوانند تماس بگیرند. و فروش بیمه بیشتری داشته باشید.

در سمینارها و کلاس ها عرض کردم که صفحاتی که در شبکه های اجتماعی درست می کنید باید مربوط به فعالیت بیمه ای باشد. نه اینکه اطلاعات خانوادگی خود بروی صفحات اجتماعی بریزید.

 اطلاعات خانوادگی شما مربوط به خودتان است ، از قراردادن عکس های خانوادگی و مسایل خانوادگی و شخصی بر روی صفحات بیمه ای خود جدا خودداری نمایید .

 برای هیچ کس مهم نیست که من امروز ناهار را بادوستم در فلان رستوران صرف کرده ام. یا برای هچ کس مهم نیست که هم اکنون در کنار دریای خزر یا خلیج همیشه فارس به سر می برم. که آنها را روی صفحات شبکه های اجتماعی خود قرار بدهم .

منافع شما 

برای بیمه گذار  این مهم است که شما چه نفعی به ایشان می رسانید. و اگر بخواهد کار بیمه ای خود را با شما انجام بدهد. چه مزایا و منافعی کسب می کند.

 ایشان اطلاعاتی درارتباط با بیمه و مشکلات بیمه ای خود از شما می خواهد. و بر روی صفحات شبکه های اجتماعی به دنبال این اطلاعات است. نه اینکه ببیند شما ناهار را باکی صرف کرده اید. یا الان درکجا تشریف دارید. و دارید خوش می گذرانید.

 این مطالب را  برای صفحه های کاملا شخصی خودتان بگذارید. نه صفحات فعالیت حرفه ای تان پس دقت لازم را در این ارتباط داشته باشید .

در ضمن تبلیغاتی را به انجام نرسانید که برایتان ضد تبلیغ باشد. و غیر حرفه ای بودن را القا نماید. سعی نکنید تبلیغات خوب دیگران را کپی کنید. و با اطلاعات خودتان ارسال کنید.

 وقت بگذارید. و تبلیغات خلاقانه خلق کنید. و با اطلاعات خود ارسال کنید. در این زمان تبلیغاتی که پر بازده می باشد ویدئو های تبلیغی کوتاه است. سعی کنید مطالب و تبلیغات خود را بصورت ویدئویی تهیه کنید. و آنها را بر روی شبکه های اجتماعی قرار دهید.

موفق باشید – جهانشاه محرابیان ( بیمه فروش )

 

 دانلود PDF مقاله

نویسنده : جهانشاه محرابیان

منبع : بیمه فروش

 

 

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

دیدگاهتان را بنویسید