فروشنده موفق

فروشنده موفق بیمه سال۱۴۰۰

….:  در ابتدای سال ۱۴۰۰ قرارداریم و همه ما فروشنده های بیمه به دنبال آن هستیم که راهکار آسان و موثری را برای فروش های بیشتر و  بزرگ بیمه به دست آوریم.

 از بیمه گذاران خود که سالیان سال است با آنان همکاری می کنیم محافظت نماییم. در نهایت تا کارمزد و درآمد خود را چندین برابر سازیم.

در این مقاله قصد دارم راهکار ساده و آسان را برای شما بیان نمایم . همچنین بیان کنم که چه اقداماتی انجام دهیم تا بتوانیم فروشنده موفق بیمه در سال ۱۴۰۰ گردیم .

 تا انتهای این مقاله همراه من باشید .  امیدوارم با بکارگیری این راهکارها . و تمرکز برروی آنها بتوانیم به اهدافی که در این سال برای خود مشخص می سازیم دست پیدا کنیم .

تنها راهکار آسانی که وجود دارد تلاش کردن زیاد است . راه کوتاهتر و بهتر دیگری که بخواهیم از آن استفاده کنیم. و به فروش های بیشتر و بزرگ دست پیدا کنیم ، وجود ندارد .

تنها، تلاش کلید موفقیت است . پس تمرکز خود را براین می گذاریم که درسال جدید نسبت به گذشته بیشتر و هدفمند  تلاش کنیم. تا بتوانیم به اهدافی که مدنظرمان است، دسترسی پیدا کنیم .

 

آیا تلاش فروشنده بیمه بیمه برای فروش های بیشتر و برزگ بیمه ای کفایت می کند ؟

مسلما خیر ؛ برای فروش های بیشتر و بزرگ باید آمادگی داشت . حتی زمانی که بر اثر شانس و اقبال یک فروش بزرگ به ما رو می کند. اگر آماده نباشیم ،نمی توانیم نتیجه خوبی بگیریم .

 

اگر تلاش کنیم و آمادگی هم داشته باشیم ، باز به فروش بیشتر و بزرگ تر دست پیدا می کنیم ؟

باز جواب منفی است ، تلاش و آمادگی شرط لازم هستند ، ولی کافی نیستند .

برای کامل کردن شروط باید با خریداران و بیمه گذاران ارتباط برقرار کنیم ،یا به عبارت ساده ، مشتری یابی کنیم .باید با آنان ارتباط برقرار کنیم تا تمایل پیدا کنند که بیمه را از ما خریداری کنند.

 

آیا بجز این موارد ی که بیان شد، وظیفه دیگری هم بعد از این کارها وجود دارد ؟

بله وجود دارد.باید کاری کنیم که خریدار بیمه یا بیمه گذار بعد از خرید به ما احساس تعهد کند. و نظر خودش را برای خریدهای بیمه ای بعدی تغییر ندهد.

اگر بعد از فروش بیمه رفتیم و پشت سر خود را نگاه نکردیم و به خریدار بیمه و بیمه گذار اهمیت ندادیم باید بدانیم که برای نلاش خود سرمایگذاری نکردیم .

 فقط تنها یک بیمه فروخته ایم و حق بیمه ای دریافت کرده ایم و کارمزدی را نصیب خود ساخته ایم .

پس راز مهم و راهکار ساده ای که در فروش بیمه به دنبال آن هستیم این است که برای کسب و کار بیمه ای خود

۱- تلاش کنیم

۲-آمادگی داشته باشیم

۳- ارتباط برقرار سازیم

۴- تعهد ایجادکنیم .

تا پیشنهاد بیمه امضا شود و بتوانیم آن بیمه را صادر کنیم . و بعد از آن خریداران بیمه و بیمه گذاران ما را به دیگران معرفی نمایند .

در همه جا از ما به عنوان یک مشاوربیمه ای متعهد یاد کنند و با عشق و علاقه فراوان دوباره بسوی ما بازگردند.

در این زمان است که یک فروش موفق و ادامه دار خواهیم داشت و با این کار یک سرمایگذاری بزرگ انجام داده ایم .

 

چگونه در این کار موفق شویم ؟

راهکار آن بسیار ساده است . تنها راز آن این است که تمرین و ممارست داشته باشیم و اقدامات خود را دائما ممیزی کنیم کارهای خوب خود را تقویت کنیم و ایرادات و اشکالات خود را رفع نماییم .

 

چگونه فروشنده موفق بیمه سال ۱۴۰۰ شویم ؟

راهکار ساده و آسان را برای فروش بیشتر و بزرگ بیمه فرا گرفیتم حال می خواهیم یاد بگیریم چگونه فروشنده موفق بیمه سال ۱۴۰۰ شویم ؟

برای این کار ابتدا اهداف این سال را که می خواهیم به آن دست پیدا کنیم مشخص می کنیم اهدافی که قابل دسترس هستند و می توانیم که براحتی به آن دست پیدا کنیم

برای مثال مشخص می کنیم که در پایان امسال چه میزان فروش بیمه داشته باشیم؟ و چه مبلغ کارمزد سالیانه باید بدست آوریم؟

اکثر ما فروشنده های بیمه هیچ گونه هدفی را در کار خود در نظر نمی گیریم و روزها و ماه ها و سال کاری خود را بدون داشتن هدف ،چه هدف های کوتاه مدت و چه هدف های بلند مدت سپری می کنیم .

این مانند آن است که کَشتی بر روی دریای متلاطم مقصدی را برای خود مشخص نکرده باشد و خود را به دست امواج و بادها بسپارد.

با این اوضاع این شرایط هستند که سرنوشت این کشتی را مشخص می سازند و همچنین این شرایط هستند که سرنوشت اینگونه فروشنده های بیمه را مشخص می سازند .

باید به فکر آن بود که عنان سرنوشت خود را به دست بگیریم .

هدف یا اهداف همان رویاهائی هستند که در سر داریم نباید اجازه بدهیم همچنان رویا باقی بمانند باید آنان را تبدیل به واقعیت کنیم.

برای این کار باید بنشینیم و برای آنها برنامه ریزی کنیم و برای رسیدن به هریک از آنها مهلت مشخصی را تعیین کنیم .

 

چرا به اهداف مان نمی رسیم ؟

برای اینکه رویاهایی  را که در سر داریم  مکتوب نمی کنیم و به برنامه ریزی که انجام داده ایم و مهلتی که برای رسیدن به آنها مشخص کرده ایم پایبند و متعهد نیستیم.

ضمن اینکه همه روزه این اهداف را در معرض دید خود قرار نمی دهیم تا با دیدن آنها این انگیزه در ما بیشتر شود که زودتر و سریع تر به آنها برسیم .

برای رسیدن به اهداف خود طرح و نقشه ای نداریم و از همه مهمتر اینکه هرگز رویائی را که ممکن است به تحقق بپیوندد در سر نمی پروارنیم .

 

راهکار چیست ؟

اهداف خود را شناسائی کنیم وبرای رسیدن به آنها مهلت یا زمان مشخص کنیم اگر این کار را انجام ندهیم هرگز به رویائی که در سر برای امسال خود داریم نخواهیم رسید.

مسلما برای رسیدن به اهداف خود در امسال موانعی را پیش رو خواهیم داشت باید تا می توانیم آنها را شناسائی کنیم تا بهتر بتوانیم از پس آنها بر بیاییم.

کسانی که می توانند ما را برای رسیدن به هدف کمک کنند شناسائی کنیم همچنین توانایی ها و دانش های لازم را برای رسیدن به هدف مان تهیه کنیم .

اگر مهارت و دانش لازم را نداریم باید به دنبال فراگیری آن باشیم. برای رسیدن به هر هدف خود یک نقشه ی عملی تهیه کنیم تا آنها بهتر اجرا شوند.

برای خودمان مشخص کنیم اگر به هدف های خود برسیم چه فایده های برای خودمان خواهد داشت . و از این موفقیت چه چیزی نصیب مان خواهد شد.

انگیزه های خود را باید آن قدر قوی در نظر بگیریم که موفقیت مان را تضمین نماید.

 

چه اقدامی در این رابطه انجام دهیم ؟

روزانه پانزده تا سی دقیقه از وقت خود را صرف رسیدن به اهداف در نظر گرفته خود بکنیم . اهداف را به اهداف کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت تقسیم بندی کنیم.

هر روز باید یک یا چند گام به هدف خود نزدیک شویم . دائما باید هر روز خود و همچنین هر هفته و هرماه خود را مورد بررسی قرار بدهیم .

ببینیم در این روز ، هفته ،ماه چقدر به هدف خود نزدیک شده ایم یا اصلا به آن رسیده ایم . ایرادات و اشکالات را شناسائی کنیم و آنان را رفع نماییم .

وینس لومباردی بزرگترین مربی راگبی می گوید؛ تفاوت میان انسان های موفق با دیگران، نبود دانش و یا توانمندی نیست.  بلکه عزم و تصمیم راسخ است .

اگر هر روز رویاهائی که در سر می پرورانیم را ، با صدای بلند برای خود تکرار کنیم. و برای رسیدن به آنها تصمیم بگیریم. باید گفت که نود درصد راه را برای رسیدن به آنها طی کرده ایم .

برای نمونه مشاهده می کنیم که بعضی از همکاران مان تعداد زیادی بیمه عمر بفروش رسانده اند.  آن هم در همین شرایط و اوضاع و احوالی که ما هم در آن هستیم .

ولیکن ما نتوانسته ایم به آن تعداد بیمه بفروش برسانیم.  البته نباید گفت نتوانسته ایم در حقیقت نخواسته ایم که بفروش برسانیم.

چرا این اتفاق افتاد است ؟

برای آنکه آنها برای خود اهداف و مهلتی را مشخص کرده اند. هر روز تلاش خود را بر روی همان اهداف متمرکز می کنند. تا در مهلت تعیین شده به هدف خود برسند .

کافی است ما هم همین کار را انجام دهیم .

در همین ابتدای سال ۱۴۰۰ برای خود اهدافی را مشخص کنیم . مهلتی را تعیین نمایم و بنشینیم و بر نامه ریزی کنیم .  هر روز تلاش های خود را بر روی رسیدن این اهداف متمرکز کنیم

تا در پایان سال فروشنده موفق بیمه سال ۱۴۰۰ شویم.

آرزوی موفقیت یکایک شما عزیزان را دارم – جهانشاه محرابیان ( بیمه فروش )

میانگین امتیاز ۴.۳ / ۵. تعداد آرا: ۳

1 دیدگاه برای “فروشنده موفق بیمه سال۱۴۰۰

  1. اشتراک‌ها: روش هایی که با پیروی از آن نمایندگان بیمه می توانند به هدف یا اهداف خود برسند

دیدگاهتان را بنویسید