وبسایت فروش بیمه

چگونه یک وب سایت فروش بیمه راه اندازی کنیم؟

چگونه یک وب سایت فروش بیمه راه اندازی کنیم؟

در این مطلب میخواهیم به درباره راه اندازی وب سایت فروش بیمه بپردازیم. فاکتورهایی که در نحوه ایجاد وب سایت فروش بیمه موثر هستند را گردآوری و برای شما به اشتراک خواهیم گذاشت. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

آنچه در این مطلب میخوانید :

فاکتورهای مهم در راه اندازی یک وب سایت بیمه چیست؟
مزایای استفاده از وب سایت چیست؟
جمع بندی مطلب

فاکتورهای مهم در راه اندازی یک وب سایت فروش بیمه چیست؟

هدفتان را مشخص کنید : هدفتان از راه اندازی وب سایت بیمه ای خود را مشخص کنید. شما برای فروش بیمه هدف گذاری کرده اید؟ آیا یک وب سایت اطلاع رسانی می خواهید یا یک مکان برای فروش بیمه ؟ برای راه اندازی یک وب سایت بیمه باید تفاوت بین این دو وب سایت را بدانید. برای فروش آنلاین بیمه شما نیاز به وب سایتی خواهید داشت که اطلاعات بیمه گذاران  و سوابق بیمه ای را دریافت کرده و در صورت تمایل و نیاز آنها این اطلاعات را دراختیارشان قرار دهید.برای مثال تاریخ تمدید بیمه های آینده آنها را دریافت می کنید و درزمان مقرر به آنها یادآوری می نمایید و همچنین بر روی سایت اطلاعات بیمه ها را با تاریخ انقضاء به آنها نمایش می دهید.این کار برای شما بسیار جنبه حیاتی خواهد داشت. زیرا بیمه گذاران مایلند در هر زمان اطلاعات خود را در دسترس داشته باشند.

برنامه ریزی کنید : برای وب سایت بیمه ای خود برنامه ریزی داشته باشید.

کار وب سایت خود را چگونه آغاز میکنید ؟

منظور آن است که قصد دارید چه محتوای در سایت بارگذاری کنید قصدتان این است که فقط مطالب یا نوشته هایی درباره بیمه بنویسید یا اینکه صوت و پادکست بیمه ای داشته باشید و یا اینکه ویدیوهای بیمه ای نیز داشته باشید یا همه این موارد را باهم داشته باشید که اگر همه را باهم داشته باشید خیلی بهتر است و مخاطب بیشتری را جذب خواهیدکرد.

بیشترین نقطه متمرکز وب سایت شما کجاست؟

حال می خواهید روی کدامیک از این محتواها بیشتر تمرکز داشته باشید.برای مثال روی ویدیو خیلی خوب است .حال در این ویدئو ها فقط بگویید بیاید از ما بیمه بخرید مسلما این ویدئوها تاثیر گذار نخواهند بود یا می خواهید نحوه دریافت خسارت و گرفتن تخفیفات و اطلاعات ارزشمند را به مخاطب یا بیمه گذار بدهید که خیلی تاثیر گذارتر و بهتر است پس باید روی این محتوا بیشتر تمرکز کنید البته باید عرض کرد بعد از مدتی که از عمر سایت شما گذشت بهتر می توانید مشاهده کنید که مخاطبین و بیمه گذاران بر روی چه محتواهایی بیشتر تاکید و نظر دارند همان ها را باید تقویت کنید.

برای این کار الگوی شما کیست ؟ شما می توانید از بهترین فروشنده بیمه در جهان و یا سایت فروش مناسب در جهان یا ایران الگو بگیرید و مطالب و محتواهای سایت خود را براساس آن برنامه ریزی کنید .نقشه و پلن استفاده از وب سایت بیمه ای خود را در ابتدا طراحی کنید  و از آن استفاده نمایید و به مرور زمان تغییرات لازم را در آن اعمال کنید

محتوای غیر تکراری تولید کنید : نباید محتواها تکراری باشد و تولید محتواهای غیرتکراری یکی از ملزومات راه اندازی هر نوع وب سایتی است. استفاده از محتواهای غیرتکراری برای شما میتواند پلی به سمت موفقیت باشد. زیرا در راه اندازی وب سایت شما اولین کاری که باید انجام دهید جذب مخاطب و بیمه گذاران جدید است که این کار مستلزم استفاده از محتوای بهینه شده و غیرتکراری است. ما در این مورد مفصلا در مقالات آینده با شما صحبت خواهیم کرد.

بهینه سازی یا سئو محتوا و قالب وب سایت : یکی از مهمترین نکاتی که در تولید یک وب سایت بیمه باید به آن دقت داشته باشید. بحث سئو یا بهینه سازی مطالب و قالب وب سایت شماست. راه اندازی یک وب سایت کار بسیار آسانی است. اما راه اندازی یک سایت بیمه ، مخصوصا برای فروش بیمه و محتوا گذاری دارای مباحثی است که یکی از مهم ترین فاکتورهای آن بهینه سازی مطالب و قالب آن است. بهینه سازی باعث میشود وب سایت شما دیده شده و بیمه گذارانی جدید به سمت شما کشیده شوند. این کار نیازمند صرف زمان و نظم خاصی است که شما باید در تولید محتوا رعایت کنید.

مزایای استفاده از وب سایت چیست؟

سهولت دسترسی : سهولت دسترسی به اطلاعات برای بیمه گذاران اهمیت بسیار ویژه ای دارد. از طریق ایجاد وب سایت میتوانید راه دسترسی بیمه گذاران به اطلاعات بیمه ای را هموارتر کنید. این کار به مرور زمان باعث افزایش بیمه گذارانی جدیدتر خواهد شد. و این باعث پیشرفت نمایندگی بیمه شما میشود.

محاسبه آنلاین و هوشمند حق بیمه : یکی دیگر از امکانات وب سایت های بیمه این است که بیمه گذاران قادر خواهند بود ، تا به صورت آنلاین و کاملا هوشمند حق بیمه خود را با تمامی جزییات محاسبه کرده و از این امکانات استفاده کنند. برای درک این موضوع میتوان به این نکته اشاره کرد که فرد تا قبل از ایجاد وب سایت های بیمه باید برای اطلاع از محاسبات بیمه خود به دفاتر بیمه مراجعه کرده و یا از طریق تماس تلفنی اقدام میکرد. این کار مستلزم صرف زمان و هزینه بسیار بود. با ایجاد وب سایت های اینترنتی فرد قادر خواهد بود تا بتواند با سهولت بیشتر به اطلاعات لازمه خود دسترسی پیدا کند.

پرداخت آنلاین حق بیمه : در زمان های قدیم تر بیمه گذاران برای پرداخت حق بیمه خود یا خرید بیمه باید حتما حضوری اقدام میکردند و شاید زمان زیادی صرف پرداخت حق بیمه و یا خرید آن میشد. با ایجاد یک وب سایت بیمه میتوانید نحوه پرداخت را برای بیمه گذاران خود آسان تر کنید و همچنین از این طریق برای جذب بیمه گذارانی جدیدتر اقدام کنید. این موضوع یکی از مهمترین مزیت های ایجاد وب سایت بیمه است. که بیمه گذاران بسیاری را میتواند برای شما به همراه داشته باشد.البته فراموش نکنید که حق بیمه حتما باید به حساب شرکت بیمه واریز گردد پس لینک درگاه های پرداخت شرکت بیمه را در سایت قرار بدهید و یا آدرس درگاه پرداخت شرکت بیمه را در سایت ایجاد کنید .

درخواست مشاوره و بیمه : یکی دیگر از مزایای استفاده از وب سایت ها برای مخاطبین و بیمه گذاران در این است که مخاطب یا بیمه گذار قادر است بتواند در هر زمانی درخواست مشاوره یا بیمه بدهد. با این کار شما می توانید در شرایط مناسب درخواست بیمه گذار را بررسی و به آن رسیدگی کنید. این یکی از مزایای ساخت وب سایت بیمه ای برای هر دو طرفین است که دسترسی و رسیدگی به امور را برای آنها آسان تر خواهد کرد.

جمع بندی مطلب

برای راه اندازی وب سایت بیمه لازم است شما برنامه ریزی کرده و اهداف خود را از راه اندازی وب سایت مشخص کنید. در تمامی نکاتی که در بالا ذکر کردیم هدف اصلی افزایش آگاهی شما همکاران عزیز و استفاده بهتر از روش وب سایت های بیمه ای است که به دلایل بسیار زیاد و البته مفید ایجاد خواهد شد. برای دریافت مشاوره از طریق قسمت تماس با ما ، با ما در ارتباط باشید.

موفق باشید.

نویسنده : جهانشاه محرابیان

منبع : بیمه فروش

 

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

دیدگاهتان را بنویسید